Jak skutecznie prowadzić firmowy fanpage

Potencjał Facebooka coraz częściej wykorzystują firmy, które za pośrednictwem angażujących wpisów promują swoją działalność. Obecnie to jedno z najpotężniejszych narzędzi w marketingu sieciowym, dlatego...

Unikalne opisy produktów w sklepie internetowym – czy to się opłaca?

Jeśli interesujesz się zagadnieniami SEO, zapewne zdajesz sobie sprawę ze znaczenia unikalnych treści na stronie internetowej swojego sklepu. Dotyczy to nie tylko zakładki „O...

Wirtualne biuro – czy dobre dla mikroprzedsiębiorców?

Przedsiębiorcy, którzy dopiero wchodzą na rynek i próbują przebić się ze swoją ofertą, napotykają wiele przeszkód, ale i konieczności dokonywania kosztownych inwestycji. Budżet firmowy...

Spory cywilne – gdzie szukać pomocy?

Co zrobić w sytuacji, gdy otrzymamy z sądu odpis pozwu, z którego wynika, że to my sami jesteśmy pozwanymi i ktoś domaga się od...

Na jakie świadczenia może liczyć kobieta ciężarna?

Wszystkie kobiety ciężarne, które pracują są chroniona przez przepisy prawa pracy. Na jakie świadczenia dokładnie mogą liczyć? Jakie warunki należy spełnić? Wszystkie najważniejsze informację...

Faktura w języku angielskim – kiedy wystawić? Co musi zawierać?

Faktura jest podstawowym dokumentem rozliczeniowym obowiązującym nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Ten sposób rozliczenia spotkasz niemal w każdym kraju Europy, Azji...

MARKETING