Polskie firmy oferują wysokiej jakości nearshore software

0
Polskie firmy oferują wysokiej jakości nearshore software

W wielu branżach outsourcing jest szczególnie popularny. Dotyczy to m.in. branży IT. Decyduje o tym to, że zlecenie usługi na zewnątrz, innej firmie, niesie dla zleceniodawcy wiele korzyści, wśród których należy wyróżnić cenę, szybkość i jakość. Choć wiele firm ma własne działy IT, to zazwyczaj część zadań zlecana jest podmiotom zewnętrznym. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ są to sytuacje często jednorazowe i okazjonalne.

Coś dla każdego – galanteria i bagaż od Gala24

0
Coś dla każdego – galanteria i bagaż od Gala24

W dzisiejszym artykule rządzić będą walizki oraz galanteria, a wszystko za sprawą sklepu internetowego, który w zatrważająco szybkim tempie podbija serca konsumentów w naszym kraju. Znajdą się tutaj różnego rodzaju torby, plecaki, teczki, aktówki, portfele, czyli wszystko to, co wykorzystujemy do przenoszenia większych lub mniejszych przedmiotów. Gala24, bo o tym sklepie mowa to miejsce dla mężczyzn i kobiet w różnym wieku – asortyment jest naprawdę szeroki, dlatego z pewnością uda się tutaj kupić zarówno plecak do szkoły, jak i szykowną torebkę dopasowaną do stroju wieczorowego.

Co znajdziemy w asortymencie?

Sklep Gala24 to gwarancja najwyższej jakości bagażu za przystępną cenę. Produkty pochodzą od najlepszych firm na rynku, które muszą dbać o trwałość swoich produktów, jak również oryginalny i zgodny z trendami design. Takie połączenie zapewnia kolekcję najnowocześniejszych produktów wprost od topowych marek na rynku, które zebrane zostały w ofercie sklepu Gala24. Pojemne walizki idealnie nadają się na różnego rodzaju podróże, zarówno te na urlop, jak i służbowe. Zewnętrzna warstwa została najczęściej wykonana ze wzmacnianych materiałów, które dbają o bezpieczeństwo wszystkich przewożonych przedmiotów. Znajdą się tutaj także różnego rodzaju teczki i aktówki, które to świetnie sprawdzą się podczas codziennych wypraw do biura. Niektóre z nich zostały przystosowane do transportowania laptopa, który to aktualnie jest już nieodłącznym narzędziem pracy w przypadku wielu zawodów. Oprócz niebywałej funkcjonalności warto zwrócić uwagę na bardzo elegancki wygląd wszystkich przedmiotów sprzedawanych w Gala24. Wszystkie walizki i teczki idealnie wpasują się w etykietę stroju biznesowego, jak również dopełnią ciekawej i oryginalnej stylizacji. Dla wszystkich, którzy wolą jednak bardziej sportowe i nowoczesne wersje  galanterii i dodatków, mamy również dobra wiadomość, ponieważ sklep Gala24 zadbał i o taką kategorię. Plecaki miejskie to doskonała forma bagażu podręcznego lub alternatywa na codzienne wyjścia do szkoły lub pracy, a plecaki dziecięce na kółkach ułatwią transport książek i przyborów szkolnych tym najmłodszym.

Szeroka oferta i duży wybór

Korzystając z oferty sklepu Gala24 mamy pewność, że wybieramy najwyższej klasy przedmioty, które będą służyły przez długi czas nawet bardzo intensywnej eksploatacji. Oferta podzielona na walizki, plecaki, torby, teczki/aktówki, portfele i akcesoria skrywa dużo więcej podkategorii, w których z pewnością znajdziemy do czego szukamy.

Wdrożenie CRM bez błędów – jak wykluczyć te najczęstsze?

0
Wdrożenie CRM bez błędów - jak wykluczyć te najczęstsze?

Uruchomienie firmowego CRM to krok w kierunku skutecznej automatyzacji i lepszego zarządzania zasobami firmy. Warunek to jednak prawidłowe wdrożenie systemu. Tych 5 najczęściej spotykanych błędów może spowodować, że sprzedawcy nie będą z niego korzystać, a wdrożenie CRM pójdzie na marne.

Tworzenie stron internetowych – komu zlecić?

0
Tworzenie stron internetowych - komu zlecić?

Posiadanie strony internetowej to w dzisiejszych czasach konieczność. Bez funkcjonalnej witryny w sieci trudno jest dotrzeć do nowych klientów, dlatego w przypadku firmy jest ona niezbędna. Komu zlecić tworzenie stron internetowych i czym powinna charakteryzować się nowoczesna witryna?

Nośniki reklamowe, czyli jak skutecznie wspierać sprzedaż

0
Nośniki reklamowe, czyli jak skutecznie wspierać sprzedaż

Obecność materiałów promocyjnych w wielu różnych lokalizacjach sprzyja reklamie i zwiększa świadomość marki. Ulotki, foldery czy katalogi warto wyeksponować nie tylko w siedzibie firmy, ale przede wszystkim w miejscach, w których istnieje szansa na pozyskanie potencjalnych klientów, jak np. sklepy czy centra handlowe. Najlepiej do tego celu wykorzystać lekkie i elastyczne nośniki reklamowe.

,,Kultowe auta’’ – rozwiń swoje hobby i poznaj tajniki motoryzacji

0
,,Kultowe auta’’ – rozwiń swoje hobby i poznaj tajniki motoryzacji

Mechanika i motoryzacja to branże, które głównie interesują mężczyzn. Rzadko, kiedy spotkamy się z kobietą, która jest mechanikiem i pracuje w serwisie lub warsztacie. Zazwyczaj tego typu zadania należą i są wybierane przez mężczyzn. Oprócz zawodowych upodobań motoryzacja to hobby, które dla wielu osób jest niezastąpione i ciekawe.

Zainteresowanie motoryzacją jest widoczne od wielu lat i zazwyczaj to właśnie mężczyźni byli jej zwolennikami. Jest to hobby, które można pielęgnować poprzez przegląd prasy, udział w targach motoryzacyjnych oraz dbałość o własny pojazd.

Motoryzacja i jej historia

Motoryzacja ma bardzo długą historię, którą ukształtowały pojawiające się na rynku samochody, które do dziś zostawiły po sobie trwały ślad. Wprowadzenie do sprzedaży nowego samochodu to nie łatwe zadanie. Wielu producentów odniosło sukces, ale niektórym to się nie udało, każdy z nich już na początku starał sie zmniejszyć ryzyko, podejmując rozmaite działania pozwalające przewidzieć przyszłość nowo opracowanego modelu. Jednak nie zawsze wszystko da się dokładnie przewidzieć. To czy samochód zostanie okrzyknięty, jako cud techniki, zależy jedynie od odbiorców, którzy mogą przynieść zyski dla producentów lub go całkowicie pogrążyć.

Każdy samochód, który kiedyś cieszył się niemałą popularnością na pewno zasługuje na miano dobrego pojazdu. Auta powstające wiele lat temu obecnie zyskały popularność, nie tylko dzięki masowemu kupnie ich egzemplarzy. Wiele samochodów współcześnie jest docenianych za zastosowanie nowatorskich rozwiązań, oryginalność, wyjątkowość estetyczną lub nietypową konstrukcję. Zdarzają się również przypadki, w których to auto jest doceniane za kilka różnych czynników np. posiadanie wyjątkowego wyglądu, dużą sprzedaż oraz niezwykłe wyposażenie. Oto kilka samochodów, które zapisały się w historii i obecnie stanowią hobby i interesują niejednego mężczyznę:

  •       1908 FORD T
  •       1934 CITROEN TRACTION AVANT
  •       1936 FIAT 500 TOPOLINO
  •       1936 VW „GARBUS”
  •       1936 MORGAN 4/4 ROADSTER
  •       1946 POBIEDA GAZ M20
  •       1948 CITROEN 2CV
  •       i wiele innych

Prasa motoryzacyjna, czyli Kultowe Auta

W prasie motoryzacyjnej znajdziemy przeróżne gazety i czasopisma poświęcone nowościom w motoryzacji, samochodom, sportom, wydarzeniom (rajdy samochodowe i imprezy terenowe), a także opisy pojazdów i wyposażenia, porady, szkoła jazdy, informacje o nowościach, klubach, tuningach, czy też o samochodach historycznych.

Bardzo dużą popularnością cieszą się pisma o samochodach, które już wyszły z obiegu i są uznawane za wyjątkowe dzieła. Doskonałym przykładem tego typu prasy są Kultowe Auta, których prenumeratę można zamówić na kiosk.ruch.com.pl. W każdym wydaniu znajdziemy wiele szczegółowych informacji o historii, powstaniu, zmianach w produkcji pojazdów. Zazwyczaj wydanie poświęcone jest jednemu z samochodów, opisuje jego poprzedników i następców. Każdy z egzemplarzy zawiera wiele ciekawy ilustracji i niepowtarzalnych zdjęć, które oddają klimat minionej epoki.

Kultowe auta to najchętniej wybierany dwutygodnik składający się z 50 tomów. Znalazł wielu wielbicieli motoryzacji i stale poszerza swoje grono zwolenników.  Kultowe auta ukazują się, co dwa tygodnie i wydane są w czwartek. Tematami kultowych aut są przeróżne ciekawostki, rozwiązania techniczne oraz historia danego modelu auta. Dodatkowo zamawiając prenumeratę przez Internet do całego tomu dołączony jest model, czyli replika auta będącego tematem tomu np. mini samochodzik firmy Welly – replika w skali 1:60 do 1:64.

Chcesz mieć codziennie pod ręką najnowsze informację ze świata? Już dziś zamów prenumeratę ,,Gazeta Wyborcza”

0
Chcesz mieć codziennie pod ręką najnowsze informację ze świata? Już dziś zamów prenumeratę ,,Gazeta Wyborcza”

,,Gazeta Wyborcza” to najpopularniejszy dziennik, który przekazuje bieżące informacje i wydarzenia ze świata. Wydawany jest 6 razy w tygodniu i dostarcza aktualne wiadomości oraz rozrywkę. Korzysta z niej wiele osób lubiących być na bieżąco wydarzeniami mającymi miejsce na świecie i w Polsce. Formuła „Gazety Wyborczej” jest bardzo trafiona i atrakcyjna dla czytelników oraz reklamodawców. Sama nazwa świadczy o tym, że mamy do czynienia z dziennikiem ogólnokrajowym połączonym z wydarzeniami lokalnymi.

Prenumerata ,,Gazeta Wyborcza” to pewność, że każdego dnia otrzymasz najświeższe wiadomości odnoszące się do wydarzeń kulturowych, politycznych i innych.  „Gazeta Wyborcza” od wielu lat jest jednym z największych opiniotwórczych dzienników w Polsce. Zyskała rzesze zadowolonych czytelników i jest rzetelną oraz przekazującą prawdziwe fakty gazetą. Teraz można zamówić całą prenumeratę ,,Gazeta Wyborcza” na prenumerata.ruch.com.pl i każdego dania cieszyć się nowymi i aktualnymi informacjami.

Jakie informacje znajdziemy w dzienniku ,,Gazeta Wyborcza”?

Codzienny dziennik ,,Gazeta Wyborcza” to bogate źródło wiedzy o bieżących wydarzeniach oraz debacie publicznej. Elektroniczne wydanie gazety wyborczej dostarcza informacje o najważniejszych wydarzeniach, wypadkach, faktach oraz zmianach, które zaszły w polityce kraju i nie tyko.

Dziennik ,,Gazeta Wyborcza” bardzo mocno ceniony i nagradzany za wysoką jakość dziennikarstwa. Informacje zawarte w gazecie są przekazywane w prosty i innowacyjny sposób. ,,Gazeta Wyborcza’’ doskonale angażuje społeczeństwo i wspiera najważniejsze ogólnopolskie i lokalne akcje o charakterze społecznym, edukacyjnym i kulturalnym.

Pojedynczy egzemplarz ,,Gazeta Wyborcza” składa się z ogólnopolskiego grzbietu głównego, stron lokalnych oraz licznych dodatków tematycznych. Każdy czytelnik znajdzie dla siebie najistotniejsze informacje, pozna wydarzenia i zmiany zaszłe w państwie oraz będzie mógł skorzystać z części poświęconej rozrywce. Elektroniczne wydanie gazety wyborczej to dostęp do wielu najświeższych wiadomości, a także do dodatków tematycznych takich jak: Wysokie Obcasy, Duży Format, Ale Historia, Mój Biznes, Ludzie – Praca – Innowacje, Tylko Zdrowie, Wyborcza TV oraz Co Jest Grane 24.

W każdym wydaniu ,,Gazety Wyborczej” znajdziemy najważniejsze informacje bieżące ze świata, kraju oraz miasta. Poznamy opinie słynnych i cenionych polityków, osób biznesu i znawców określonych dziedzin. Odnajdziemy informacje o zaszłych zmianach w kulturze (kino, teatr), gospodarce (banki, waluty), technologii (nowoczesne rozwiązania i sprzęty) i nauce. Zapoznamy się z najświeższymi danymi oraz osiągnięciami ze świata sportu i poznamy terminy nowych rozgrywek sportowych (mundiale, skoki narciarskie, zawody lekkoatletyczne i nie tylko). Dodatkowo w każdym egzemplarzu ,,Gazety Wyborczej” odnajdziemy strony poświęcone zdrowiu, przepisom kulinarnym, modzie oraz rozrywce.

Dlaczego warto zamówić prenumeratę ,,Gazeta Wyborcza”?

Dziennik o nazwie ,,Gazeta Wyborcza” to głównie źródło bieżących informacji z całego świata. Każdego dnia dostarcza nam najnowsze wiadomości o przeszłych wydarzeniach i informacje o zmianach w polityce, oświacie i kulturze.

Zamawiając prenumeratę ,,Gazeta Wyborcza” otrzymujemy pewność niezmienności ceny w trakcie trwania okresu prenumeraty. Dodatkowo zyskujemy specjalne promocje i bonusy kierowane wyłącznie do prenumeratorów. Mamy możliwość odbioru zamówionych wydań w dogodnym terminie oraz miejscu.

Jak sprzedawać więcej dzięki współpracy z blogerami?

0
Jak sprzedawać więcej dzięki współpracy z blogerami?

W świecie blogów znajdziemy dla siebie nie tylko mnóstwo interesujących treści. Odbiorcy szukają dzisiaj znacznie więcej, niż tylko suchych wpisów. Firmy i marki zaczęły z blogów robić bardzo silne i efektywne narzędzie, które pomaga w osiągnięciu konkretnych biznesowych celów. Chodzi zarówno o generowanie większych wyników sprzedaży, budowę społeczności wokół marki i/lub produktu. Ale także, o wzmacnianie interakcji z grupą docelową.

Kieszeń na dysk zewnętrza – przenoś swoje pliki

0
Kieszeń na dysk zewnętrza

Chcąc przenieść kilkaset GB plików z jednego punktu do drugiego, można posiłkować się różnymi aplikacjami i portalami, jednak zazwyczaj są one płatne, trzeba liczyć się z transferem danych internetowych oraz wieloma godzinami spędzonymi na czuwaniu. Mogą pojawić się problemy, które przerwą pobieranie i doprowadzą do tego, że wszystko będzie trzeba zacząć od początku. Drugą metodą mogą być płyty, jednak jeśli będzie to około 500 GB plików – to wyjdzie około 100 płyt i trzeba przecież jeszcze to nagrać! Czasochłonne zadanie.

Najsensowniejszym rozwiązaniem może być dysk zewnętrzny, który zostanie połączony z komputerem przez USB – w pewnym sensie można powiedzieć, że jest to dużych rozmiarów pendrive. Jednak samo skopiowanie tych danych na zewnętrzny nośnik, nawet z dobrej jakości przewodami może zająć kilka godzin – a w wielu przypadkach, może nie być na to czasu!

Co wtedy zrobić? Kieszeń na dysk na ratunek!

A co jeśli można było odpiąć swój dysk i po prostu podłączyć go do innego komputera? Jest to możliwe zawsze, jednak samo przenoszenie dysku, może spowodować uszkodzenie całkowite lub utratę wielu plików. Jest to dość trudne zadanie, nawet jeśli przenoszony dysk będzie transportowany w jednym budynku. Istnieje jednak możliwość zminimalizowania ryzyka, dzięki czemu nawet wysyłka takiego dysku, nie powinna być problemem – mowa o  takich dodatkach jak zewnętrzna kieszeń na dysk!

Na czym cały zabieg polega i czy jest on skomplikowany? Spieszymy już z wytłumaczeniem. Po pierwsze należy dostać się do samego dysku HDD lub SSD (w zależności od rozszerzenia – przed zakupem, należy sprawdzić rozmiar kieszeni i jej parametry oraz możliwości). Po znalezieniu już dysków wystarczy odkręcić je od mocowań, co zazwyczaj odbywa się za pomocą odkręceniu 2-4 śrub i odpięciu taśmy – chociaż laikom może wydawać się to skomplikowane, to możemy powiedzieć wam, że nie macie się czym stresować, bo jest to niezwykle proste zadanie. Ostatnim krokiem jest przykręcenie i przymocowanie dysku do naszej kieszeni i cieszenie się poszerzeniem swoich możliwości – ten proces pozostawimy już wam, ponieważ niektóre modele mogą posiadać różne mocowania, lecz wszystkie informacje powinny znajdować się m.in. w instrukcji obsługi.

Kieszeń na dysk nie należy do drogich. Ceny wahają się od 6 złotych (najprostsze), do kilkunastu tysięcy (profesjonalne modele przemysłowe). Można kupić je we wszystkich sklepach komputerowych, więc jeśli ktoś zamierza zacząć swoją przygodę z informatyką i komputerami, powinien jednak wyposażyć swój warsztat w ten element.

Opakowanie w dobrym kolorze

0
Opakowanie w dobrym kolorze

Aż 65% klientów przyznaje, że wybierając produkt, zwraca uwagę na kolor opakowania, który jest dla nich kluczowym czynnikiem przy decyzji zakupowej. Ten fakt dla wielu może być dużym zaskoczeniem, szczególnie że coraz więcej konsumentów przyznaje, że świadomie dokonuje wyboru produktów, które przekonują ich wysoką jakością. Projektowanie opakowań skoncentrowane jest więc na odpowiednim doborze kolorów. To one odzwierciedlają produkt i markę, muszą być spójne z identyfikacją wizualną firmy i jej polityką marketingową.

Kolory postrzega mózg człowieka

Naukowcy zgodnie twierdzą, że kolory mają duży wpływ na ludzki umysł. Mogą poprawić nastrój, ale też przyciągnąć uwagę klienta i przekonać go do zakupu. Większość z nas, a może wszyscy, podczas zakupów w mniejszym lub większym stopniu kierują się emocjami. Udowodniono, że np. kolor czerwony zwiększa o 12% reakcje człowieka. Uwagę lepiej pozyskują kolory ciepłe niż zimne. Należy jednak pamiętać, że wspomniany kolor czerwony przywołuje bardzo skrajne skojarzenia, jak walka, siła i zagrożenie oraz miłość i pragnienie. Należy bardzo umiejętnie posługiwać się kolorami, aby tworzyły one z produktem zgrany duet, nie mogą się ze sobą kłócić.

Projektowanie opakowań jest prawdziwą sztuką nie tylko wymagającą kreatywności, ale również wiedzy z zakresu psychologii koloru. Projektanci i designerzy muszą wykazać się umiejętnością przewidywania reakcji klientów i analizy grupy docelowej konkretnej firmy. Tylko wtedy kolorystyka przez nich wybrana spełni swoją zamierzoną funkcję i wywoła pozytywny wpływ na klienta.

Kolory w praktyce reklamowej

Opakowanie to ważny element produktu, który jest odpowiedzialny za pierwsze wrażenie klienta. Jak więc oddziałują na niego poszczególne kolory?

Intensywny i bardzo emocjonalny kolor czerwony stymuluje do podjęcia szybkiej reakcji przez klienta. Przyciąga uwagę, dlatego warto jest go wykorzystać w przypadku napisu, który chcemy, aby został zauważony przez odbiorcę. Czerwień przenosi konkretny tekst lub obraz na pierwszy plan, to on staje się tym najważniejszym. Projektowanie opakowań z wykorzystaniem tego koloru musi jednak być nieco bardziej zachowawcze niż w przypadku innych kolorów. Warto wiedzieć, kiedy mniej znaczy więcej.

Słoneczny kolor żółty wywołuje bardzo pozytywne emocje, najczęściej jest to radość i szczęście. Kojarzymy go z miłym spędzaniem wolnego czasu i rodzinnymi spotkaniami. Na pewno dobrze sprawdzi się przy opakowaniach produktów dla dzieci i letnich gadżetach.

Dużymi możliwościami wykorzystania charakteryzuje się kolor zielony. Często uwzględniany jest przy projektowaniu opakowań ekologicznych i przyjaznych naturze. Sprawdzi się przy produktach kosmetyków roślinnych, zdrowej żywności i środków medycznych. Jest to kolor symbolizujący naturę, harmonię, a także spokój.

Jeżeli chcemy zwrócić szczególną uwagę na lojalność, to dobrym wyborem będzie kolor niebieski. Idealnie będzie wykorzystać go przy opakowaniach lodów, ale też środków czystości czy leków. Nie powinno się go jednak wybierać jako kolor przewodni innych artykułów żywnościowych, ponieważ niebieski nieco tłumi apetyt.

Często wykorzystywanym w reklamie i tym samym przy opakowaniach jest kolor czarny. Kojarzymy go z tajemniczością, prestiżem, siłą, ale niestety często też ze złem, dlatego powinno się go wybierać adekwatnie do charakteru produktu. W czerń opakować możemy np. ekskluzywną biżuterię, jednak dla opakowań zabawek dla dzieci nie będzie już dobrym wyborem.

Projektowanie opakowań to bardzo złożony proces i wymaga wszechstronnej wiedzy. Warto więc podjąć współpracę z doświadczoną agencją kreatywną, jak np. Meggot, która może zaproponować znacznie więcej niż jedynie klasyczne opakowanie bez wyrazu i właściwego koloru.

ZOBACZ TEŻ