Czym są studia MBA i co dają?

0
studia MBA
Fot. Pexels.com

Studia MBA są jeszcze stosunkowo nowe w Polsce. Choć w USA sięgają początków lat 50. XX wieku. Czym są takie studia? Co się zyskuje po ich ukończeniu? Czy pomagają w karierze zawodowej?

Przeczytaj też: http://stolicakariery.pl/co-daja-studia-mba/

Czym są studia MBA?

MBA to skrót od Master of Business Administration. MBA to studia podyplomowe, które odbywają się w weekendy czyli trybie zaocznym. Trwają od dwóch semestrów do maksymalnie czterech. Jest to bardzo ciekawa edukacja, która w dużej mierze uwzględnia praktykę i to właśnie na nią położony jest nacisk.

Podczas zajęć przedstawione są bardzo nowoczesne formy zdobywania wiedzy. Bazują one głównie na nowościach i wszelkich trendach, które w branży. Jest to bardzo ściśle powiązane z zadaniami wykonywanymi na danym stanowisku. Zajęcia prowadzone są najczęściej przez praktyków w branży z wieloletnim doświadczeniem. W mniejszym stopniu przez wykładowców akademickich.

Ważnym aspektem jest to, że zajęcia prowadzone są w małych grupach. Pozwala to na większe zaangażowanie wszystkich uczestników. Ponadto większość zajęć ma za zadaniu postawić największy nacisk na praktykę i samodzielne wykorzystanie wiedzy w indywidualnym czy grupowym projekcie czy zadaniu.

Dla kogo są studia MBA?

Tego typu studia kierowane są do profesjonalistów. Najczęściej, aby uzyskać możliwość uczestniczenia w zajęciach należy mieć minimum 2-3 letnie doświadczenie w branży. Jednak można poznać tu także osoby z ponad 20-letnim doświadczeniem.

MBA to studia głównie dla managerów i kadry zarządzającej. Najczęściej uczestniczą w nich osoby z branży finansów, zarządzania zasobami ludzkimi, a także w ostatnim czasie z IT i nowych technologii.

Plusy z uczestnictwa w studiach MBA

MBA to przede wszystkim bardzo duża dawka wiedzy i praktyki. W związku z tym sprzyja szybkiemu rozwojowi kariery. Ponadto z badań przeprowadzonych przez krajowe agencje sondażowe wynikało, że osoby, które zakończyły ten kierunek osiągają bardzo dobre zarobki. W 2015 roku było to około 14 000 zł.

Uczestnicy zajęć wskazują także na powiększenie sieci kontaktów, spotkanie osób o takich samych zainteresowaniach i z podobną motywacją do działania. Jest to bardzo przydatne w kontekście kariery zawodowej jak i zawierania nowych znajomości na stopie prywatnej.

Zobacz też: http://www.netmagia.pl/doktorat-dla-kogo-jest-jak-sie-dostac-na-takie-studia/

Jak wybierać firmy wykonujące torby papierowe?

0
Jak wybierać firmy wykonujące torby papierowe

Generalnie nie brakuje osób zainteresowanych takimi właśnie akcesoriami, jak torby papierowe… Chcesz je kupić? Dlaczego istotnie warto? Co wziąć pod uwagę, by zdecydować się ogólnie na profesjonalne firmy realizujące na co dzień (czyli zawodowo) torby papierowe?

Aktualnie jest coraz więcej osób zainteresowanych takimi właśnie produktami. Dlaczego? W pierwszej kolejności warto zauważyć, że są one popularne wśród rozmaitych osób. W tym gronie są na przykład całe firmy. Wszak można liczyć na to, że wszystko będzie realizowane zgodnie z najwyższymi standardami itp. Kiedy jednak takim podmiotom zasadniczo przydają się torby papierowe? Warto zwrócić uwagę ogólnie na taki czynnik, że porządne akcesoria takiego właśnie typu są stosowane na przykład do wydawania posiłków na wynos. Ma to zaś szczególnie częste zastosowanie biorąc pod uwagę firmy gastronomiczne. Chyba każdy ma zaś świadomość, jak wygląda obecnie sytuacja w Polsce. Lokale gastronomiczne są generalnie zamknięte. Mogą jedynie wydawać posiłki na wynos. A w takim konkretnym aspekcie niewątpliwie przydają się właśnie torby papierowe. Mogą one być również użytkowane do sprzedawania rozmaitych innych produktów. Kiedy jeszcze można swobodnie zdecydować się na takie właśnie rozwiązanie? Warto zwrócić uwagę, że porządne torby papierowe są także stosowane do… reklamowania własnej firmy. Wszak nie ma przeszkód, by zdecydować się na logo własnej działalności gospodarczej. Dzięki temu możesz być zaś generalnie pewny, że Twoja firma stanie się bardziej popularna. To zaś przyczynia się do tego, że będzie miała coraz więcej Klientów… Okazuje się, że nowoczesne torby papierowe są stosowane także przez Klientów indywidualnych. Na przykład do robienia zakupów. Ta sprawa również nie powinna nikogo szczególnie zaskakiwać. Wszak torby papierowe są eleganckie. Dodatkowo pojemne. Czym jeszcze cechują się takie właśnie elementy? Poza tym są naprawdę bardzo wytrzymałe. Więcej informacji na temat ich zalet można przeczytać na stronie internetowej http://papierowe-torby.com.pl/.

Jak zaś wybierać firmy wykonujące na co dzień elementy tego właśnie konkretnego typu? Okazuje się, że dużo osób najzwyczajniej w świecie decyduje się na torby papierowe od sprawdzonych podmiotów. Nas to jednak zasadniczo nie dziwi. Wszak takie właśnie firmy to jakość wyłącznie na najwyższym możliwym poziomie. Czym jeszcze powinny cechować się firmy działające w ramach tego zagadnienia? Na pewno liczy się nie tylko samo doświadczenie, chociaż rzecz jasna ta sprawa powinna być wyraźnie podkreślona oraz wzięta pod uwagę. Co jeszcze jest tutaj ważne? Taki czynnik, żeby wybrać firmy produkujące torby papierowe, które mają odpowiednich pracowników, a także nowoczesny park maszynowy. Nie wspominamy o tym przypadkowo. Dzięki temu zamówienia (mniejsze oraz tak samo większe) będą mogły być zasadniczo realizowane naprawdę bardzo szybko. A dla Klientów ten czynnik ma zaś niewątpliwie spore znaczenie.

Czym jeszcze kierować się wybierając te podmioty? Okazuje się, że fachowcy produkują torby papierowe w sposób całkowicie ekologiczny. A dla sporej części naszego społeczeństwa ma to duże znaczenie. Na szczęście można obecnie rzeczywiście wybrać takie właśnie akcesoria. Takie, które są ekologiczne i nie wpływają w negatywny sposób na otaczające nas środowisko. O czym jeszcze nie można zapominać? Liczy się to, by postawić na firmy zapewniające spory wybór. Dzięki temu będziesz mógł swobodnie dopasować torby papierowe do konkretnego zastosowania. Warto zatem zwracać uwagę na asortyment. Im bardziej bogaty, tym rzecz jasna lepiej. Jeśli będziesz kooperował z dobrymi fachowcami, to możesz dodatkowo liczyć na to, że torby papierowe będą wielokrotnego użytku. Możesz zatem z nich skorzystać w przypadku wielu różnych sytuacji. Nic zatem dziwnego, że są one coraz popularniejsze. Wszak nie jest to inwestycja tylko na jeden raz, a to ma wpływ na opinie ze strony Klientów. Na dodatek warto wiedzieć, że nowoczesne torby papierowe są stosunkowo tanie.

Systemy informatyczne w firmach

0
Systemy informatyczne w firmach

Kiedyś systemy informatyczne służyły głównie do przechowywania danych i usprawniania najprostszych czynności. Wykorzystywane były do wystawienia faktury czy też przedstawienia aktualnych stanów magazynowych. Rozwój technologii wiązał się z nowoczesnymi systemami komputerowymi, które powstały po to, by wspierać przedsiębiorców. Dzięki nim podejmowanie decyzji zachodzi dużo szybciej, podobnie jest z reakcją w przypadku wystąpienia niebezpieczeństwa bądź koniunktury.

Systemy informatyczne w zarządzaniu

Dotychczas systemy informatycznie w firmach wiązane były z nieskomplikowanym narzędziem, które głównie wykorzystywane były przez księgowe oraz magazynierów. Współcześnie powiązanie Comarch ERP z systemem DMS Connecto zezwala na przeniesienie procesu biznesowego do świata cyfrowego. Jest to idealne rozwiązanie, które chroni przed stertą papierów, przekazywaniem informacji drogą papierową, ustną, a nawet mailową. Każde zdarzenie jakie miało miejsce bez problemu zostaje tłumaczone na język programu komputerowego i w nim odzwierciedlone.

Powody wdrażania systemów informatycznych

Systemy są tworzone gdyż można wykreować jedną, centralną bazę wiedzy firm oraz przyśpieszyć i uszczelnić procesy biznesowe. Ponadto jest szansa na pozyskanie i analizowanie danych o działaniu firmy po to, by nastąpiło lepsze planowanie strategii. By móc je wykorzystać trzeba dobrać odpowiedni komplet narzędzi, który umożliwi realizację tych powodów. Można wybrać kompleksowy system, który składa się z oprogramowania ERP, który zintegrowany jest z narzędziem Connecto DMS. Ten pierwszy system obejmuje sprzedaż, magazyn, produkcję oraz księgowość kadry. Drugi dotyczy definiowania procesów miękkich, pozyskiwania klienta, obsługę serwisu, budżetowanie, elektroniczny obieg dokumentów, umów, pism oraz archiwizacji dokumentów. Pracownik firmy może mieć dostęp do fragmentu z tego systemu, który powiązany jest z jego obowiązkami. Dyrekcja i władze firmy mają wgląd do danych o każdym procesie biznesowym na każdym kroku jego cyklu życia. Pozwala to na korzystniejsze zrozumienie firmy, a dalej wyciąganie wniosków na popełnionych błędach. Wpłynie to korzystniej na strategię biznesową oraz realne cele biznesowe.

Systemy informatyczne w zarządzaniu

Korzyści posiadania systemów informatycznych

Systemy informatyczne na początku wdrażania poddawane są sceptycznym komentarzom, jednakże im dłużej z nich się korzysta, tym większe zadowolenie i satysfakcja. Wiele firm po ich wdrożeniu nie wyobraża sobie działania firmy bez wykorzystywania oprogramowania do zarządzania firmą.

System WMS

To kolejny program informatyczny, występujący na rynku. Jest on wykorzystywany do zaawansowanego zarządzania codziennymi operacjami magazynowymi. System ten zarządza zadaniami za pomocą interfejsu na skanerze, tablecie czy biurowym pulpicie. Magazynowy system informatyczny zezwala na kontrolę i optymalizację procesów magazynowych. To specjalistyczny program logistyczny dedykowany do wykorzystywania w magazynach o różnych sposobach funkcjonowania i wielkości.

Artykuł powstał przy współpracy z WMS od Dataconsult.

Jaki smartfon dla seniora wybrać?

0
smartfon dla seniora
Fot. Pexels.com

Jeszcze kilkadziesiąt lat temu, bo w latach 90-tych niewiele osób w Polsce posiadało komórkę. Dla osób z pokolenia naszych rodziców czy dziadków smartfony mogą wydawać się niepotrzebne ponieważ oni kontaktowali się twarzą w twarz z rozmówcą. Często jest to także technologia, której nie rozumieją. Dlatego warto wybrać smartfon dla seniora, który będzie prosty w obsłudze i będzie zawierał przydatne opcje. Jakie? Odpowiedź znajdziesz poniżej.

Przeczytaj też: http://www.synat.pl/smartfon-dla-seniora-jaki-model-wybrac/

Jakie funkcje powinien posiadać smartfon dla seniora?

Osoby w starszym wieku nie potrzebują wielu aplikacji czy ulepszeń. Najważniejsze są dla nich podstawowe funkcje, które znajdą się w każdym telefonie jak wykonywanie połączeń, wysyłanie smsów.

Podstawowe funkcje smartfona dla seniora:

  • duże przyciski,
  • duży wyświetlacz,
  • przejrzyste i czytelne menu,
  • duże ikony,
  • zestaw głośnomówiący.

Ciekawą opcją jest również latarka, o ile dostęp do niej będzie klarowny. Dodatkowe światło może przydać się chociażby w bezpiecznym powrocie do domu.

Jeśli jakiś senior potrzebuje więcej aplikacji, lepszego aparatu czy innych udogodnień zapewne jest biegły w sprawie technologii. W takiej sytuacji możemy pełnić funkcję doradczą np. poprzez wskazanie, gdzie można znaleźć ciekawe aplikacje.

Ranking smartfonów dla seniora

Dużym atutem w przypadku telefonów dla seniorów jest cena. Urządzenia zaczynają się już od kilkudziesięciu złotych i prawie nigdy nie przekraczają 1000 złotych.

Wybierając aparat telefoniczny dla seniora warto wziąć pod uwagę trzy propozycje. MYPHONE HALO EASY, który posiada duże cyfry, a przy tym jest kompaktowy i zmieści się do kieszeni. Posiada takie aplikacje jak przycisk SOS, kalkulator, budzik, radio i latarkę.

YPHONE HALO 2 charakteryzuje się bardzo wydajną baterią. Ponadto posiada ciekawą opcję przypisania zdjęcia do kontaktu. Telefon posiada również podświetlaną klawiaturę.

Ostatni model, o którym warto pomyśleć to Maxcom MM760. Posiada najwięcej funkcji ze wszystkich wymienionych w tym artykule opcji. Senior może skorzystać m.in. z radia, aparatu czy odtwarzacza muzyki.

 

Nasi rodzice czy dziadkowie mają inne potrzeby korzystania z telefonów komórkowych niż my. Nie przywiązują znacznej uwagi do designu czy aplikacji, które się znajdują w sprzęcie. Wybierając smartfon dla seniora kieruj się najważniejszymi funkcjami oraz czytelnością wyświetlacza. Powodzenia.

Zobacz też: http://www.netmagia.pl/strona-internetowa-dla-firmy-ile-kosztuje-i-kiedy-warto-ja-zalozyc/

Naklejki na samochód – krótki poradnik przed zakupem

0
Naklejki na samochód

Samochody to pojazdy rodzinne, w których często podróżujemy wraz z naszymi bliskimi w roli współpasażerów. By wspólnie spędzona podróż była bezpieczna – auto powinno być odpowiednio oznaczone za pomocą odpowiednich naklejek. Mogą one informować o tym ile osób jest w pojeździe, czy jest wśród nich dziecko, psiak lub inny pupil rodziny. Każdy z nas miał okazję widzieć  na drodze pojazd z oznaczeniem „dziecko w środku”. Poniżej podpowiadamy – jakie naklejki warto wybrać, by były trwałe oraz odporne na szkodliwe warunki atmosferyczne.

Naklejki samochodowe – najpopularniejsze motywy, inspiracje, pomysły

Dlaczego w ogóle naklejamy naklejki na samochód? Czy obowiązkowe jest nanoszenie na jego karoserię dodatkowych oznakowań? Oczywiście – nie jest to obowiązkowe. W wielu jednak przypadkach jest dobrym rozwiązaniem pod względem praktycznych korzyści, jakie może to za sobą pociągnąć. Często też decydujemy się na naklejki samochodowe ze względów estetycznych.

Do pierwszej grupy – naklejek o zastosowaniu praktycznym – należą naklejki, za pomocą których informujemy innych uczestników ruchu na nasz temat. Zaliczają się tu wspomniane naklejki informujące, czy wśród pasażerów znajduje się dziecko lub pies. Ponadto, mogą to być naklejki informujące o samym aucie – na przykład jakim rodzajem paliwa powinno być tankowane. Popularne są również naklejki nawołujące do bezpiecznej jazdy – z napisem „zwolnij”, „patrz w lusterka” lub innym asekuracyjnym hasłem.

Do drugiej grupy zaliczamy naklejki o różnorodnej tematyce, które naklejamy na pojazdy w celu ich udekorowania. Zaliczają się tu naklejki prezentujące logotypy znanych marek samochodowych, motywy graficzne z gier komputerowych oraz filmów, a także naklejki o żartobliwej tematyce lub wymowie. Dobrym pomysłem są również naklejki na samochód na zamówienie; takie rozwiązanie pozwoli nam wybrać niemal dowolną grafikę, spełniającą nasze gusta estetyczne.

Jakie rodzaje naklejek wybierać?

Od naklejek samochodowych oczekujemy przede wszystkim, że będą trwałe. Wiadomo, że samochody wystawione są na różnorodne oddziaływania – w tym na szkodliwe czynniki atmosferyczne jak deszcz, śnieg, niskie i wysokie temperatury, wysoki poziom wilgoci. Gdy dodamy do tego szybką jazdę, stanie się oczywiste, że typowa naklejka nie wytrzymałaby zbyt długo po naklejeniu na karoserię samochodu.

Dobrej jakości naklejka na samochód powinna być wykonana z materiałów odpornych na powyższe oddziaływania. Do takich zaliczają się przede wszystkim materiały syntetyczne. Nie każdy materiał będzie się jednak nadawał do każdego typu samochodu i karoserii. Niektóre – na przykład polipropylen – nie nadają się do naklejania na obiekt o nierównej powierzchni. Warto więc wybierać naklejki wykonane z elastycznych materiałów syntetycznych, które wpasują się w kształt samochodu.

Naklejki syntetyczne są często pokryte dodatkową warstwą odbijającą promienie UV. Do takich należą niektóre rodzaje naklejek foliowych. Jest to niezwykle istotne dla osób, które pragną, by ich naklejka zachowała oryginalny kolor przez długi okres czasu. Jak dobrze wiemy, ekspozycja na działanie promieni słonecznych prowadzi do powolnej degeneracji struktury naklejek oraz blaknięcia ich powierzchni.

Chcesz nie tylko tworzyć, ale i edytować pliki PDF?

0
PDF

Doba Internetu sprawiła, że niemal wszystkie istotne pliki przesyłane są w formacie PDF. Dotyczy to zarówno krótkich dokumentów, regulaminów, instrukcji, jak i książek, które dostępne są dla osób czytających w sieci. Jednak w wielu przypadkach konieczne jest coś więcej, niż tylko przeglądanie pliku – niezbędna jest jego edycja. Podpowiadamy, jak to zrobić.

PDF

PDF, czyli Portable Document Format, to popularny format plików, służący do przenoszenia, prezentacji oraz drukowania plików tekstowych i graficznych. Powstał, aby wyeliminować ewentualne błędy, które mogą powstawać na skutek przenoszenia plików na różne urządzenia, systemy operacyjne i otwierania ich w różnych programach. W efekcie pliki PDF charakteryzują się ujednoliconym wyglądem niezależnie od tego, gdzie są odczytywane.

Pliki PDF są także chętnie przygotowywane przed drukowaniem dokumentu, ponieważ eliminują wszystkie ewentualne błędy wydruku, wynikające z niekompatybilności oprogramowania drukarki z oprogramowaniem twórcy. Dodatkowo służą prezentowaniu danych, wyników czy obszernych prezentacji, gdyż nie powodują przesuwania danych (np. wykresów), a wbudowane systemy zakładek i hiperłączy przyspieszają poruszanie się po dokumencie.

Eksport i odczytywanie

Popularność PDF sprawia, że praktycznie każdy pakiet biurowy, a także wiele innych programów pozwala na eksportowanie plików do tego formatu. Istnieje także szereg darmowych aplikacji, które umożliwiają odczytywanie tego formatu oraz drukowanie z niego dokumentów.

Niestety, ze względu na konieczność zachowania w pliku PDF w pełni zgodnego z pierwowzorem wyglądu, standardowe, popularnie dostępne darmowe oprogramowanie nie zapewnia możliwości edycji.

Edycja plików PDF

Zarówno w sprawach prywatnych, jak i firmowych, zdarza się, że konieczna jest edycja plików PDF. Ze względu na to, iż standardowe darmowe oprogramowanie nie posiada takiej opcji, warto zaopatrzyć się w profesjonalny Adobe Acrobat Pro DC, który został stworzony specjalnie z myślą o edycji plików zapisanych w formacie PDF.

Idealnie sprawdzi się w każdym biurze, oferując mu możliwość profesjonalnego składania plików oraz ich swobodnego edytowania poprzez między innymi organizację stron, łączenie wielu plików w jeden, dodawanie komentarzy czy też podpisów i certyfikatów. W efekcie może posłużyć do przygotowywania profesjonalnej, oficjalnej korespondencji, w niektórych przypadkach eliminując wręcz konieczność wysyłania jej tradycyjną pocztą.

Co równie ważne, Adobe Acrobat Pro DC umożliwia tworzenie i edycję plików na każdym urządzeniu mobilnym tak samo, jak na komputerze. Dzięki temu najbardziej skorzystają na nim pracownicy i właściciele firm, którzy muszą szybko reagować na zmieniającą się sytuację. Pilny mail z prośbą o zmianę czy podpis dokumentu, który zastanie ich na wakacjach czy w trakcie podróży nie będzie już wymagał szybkiego poszukiwania miejsca na ustawienie laptopa. Wystarczy telefon komórkowy, aby niecierpiące zwłoki zadanie wykonać od ręki i dalej cieszyć się urlopem czy powrócić do innych, służbowych obowiązków.

Wyspa w kuchni – ile miejsca potrzebujemy na wyspę kuchenną?

0
wyspa kuchenna

Kuchenna wyspa to wyjątkowo praktyczny mebel kuchenny, który z całą pewnością podnosi ergonomię pomieszczenia, dlatego tak często pojawia się w projektach nowoczesnych kuchni. W zależności jednak od sposobu aranżacji wyspy, będziemy musieli wygospodarować odpowiednio dużo miejsca, by móc wygodnie z niej korzystać. Sprawdź, ile miejsca potrzebujesz, by w kuchni móc zainstalować wyspę.

Wyspa kuchenna to stylowe wyposażenie nowoczesnej kuchni, które zapewnia nam dodatkowe miejsce do przechowywania i do pracy. Ponadto w estetyczny sposób oddziela strefę kuchenną od dziennej w otwartej kuchni. Ale jest na tyle funkcjonalna, że w domu coraz częściej stosuje się ją również w kuchni zamkniętej i w aneksach kuchennych – także i w bloku. Jeżeli marzysz o wyspie w kuchni, ale masz wątpliwości, czy wyspa zmieści się w Twojej kuchni, sprawdź, ile miejsca musisz na nią przeznaczyć.

Wyspa kuchenna – ile powinna mieć szerokości?

Wyspa w kuchni

Optymalne wymiary wyspy kuchennej tak naprawdę będą zależne od sposobu jej aranżacji, czyli tego, co będzie się na niej znajdować. I tak do wyboru mamy:

  • wyspę z funkcją stołu – jeżeli wyspa w naszej kuchni ma po prostu pełnić funkcję blatu czy stołu albo zastępować półwysep, jej szerokość zależeć będzie wyłącznie od nas. Minimalne zalecane wymiary to 60×80 cm,
  • wyspa z funkcją mycia – jeśli na wyspie chcemy zainstalować zlewozmywak, mamlaną szerokość wyspy możemy oszacować dodając do szerokości zlewu 50 cm, które musimy zapewnić sobie na dodatkowy blat. Kiedy z kolei w wyspie planujemy również zamontować zmywarkę, na blat zaplanujmy dodatkowe 40-60 cm, adekwatnie do szerokości zmywarki,
  • wyspa z funkcją gotowania – płyta grzewcza na wyspie sprzyja rodzinnemu gotowaniu. To powód, dla którego rozwiązanie to jest tak popularne. Planując minimalne wymiary wyspy, powinniśmy pamiętać, że po obu stronach płyty musimy zaplanować ok. 30-40 cm blatu na odstawienie garnków,
  • wyspa wielofunkcyjna – najwięcej miejsca w kuchni zajmie wyspa z płytą grzejną i zlewozmywakiem. Oczywiście wszystko zależeć będzie od wymiarów samego sprzętu, jednak przy standardowej wielkości urządzeniach zalecane wymiary takiej wyspy, to 100×200 cm

Jaką wysokość powinna mieć kuchenna wyspa?

Projekt wyspy kuchennej musi

Wysokość wyspy w kuchni z reguły równa jest wysokości pozostałych szafek, tak by blat na całości zabudowy znajdował się na jednym poziomie. Wyjątek może stanowić wyspa mobilna, którą często stosuje się w mniejszych kuchniach. Jeżeli ma ona stanowić wyłącznie dodatkowe miejsce do przechowywania, jej wysokość może być różna od wysokości pozostałych mebli.

Odległość między szafkami a wyspą

Projekt wyspy kuchennej musi przewidzieć nie tylko same wymiary wyspy, ale także przestrzeń, dzięki której swobodnie będziemy mogli się wokół niej poruszać. Należy zatem zaplanować minimum 120 cm wolnej przestrzeni pomiędzy wyspą a pozostałymi szafkami oraz przynajmniej 80 cm po bokach wyspy, tak by zapewnić sobie odpowiednio szerokie przejście.

Wszystkie zaprezentowane tutaj realizacje, gdzie wkomponowana została wyspa w kuchni pochodzą spod dłuta projektantów jednego z ogólnopolskiej sieci studiów kuchennych Verle. Więcej inspiracji znajdziesz na stronie verle-home.com

Co zrobić, by wsparcie sprzedaży było skuteczne?

0
Wsparcie sprzedaży

Rozmowa idzie doskonale, klient wygląda na zainteresowanego i na jej zakończenie prosi o przesłanie oferty. Oferta zostaje wysłana, ale niestety na tym etapie rozmowa się urywa. Scenariusz ten nie jest Ci obcy? Po głowie mogą snuć się różne myśli – „nasze produkty nie przypadły mu do gustu” albo „konkurencja zaoferowała niższą cenę”. Często jednak sedno problemu leży zupełnie gdzie indziej.

W czym tkwi problem?

Trudno oczekiwać, aby klient, który odbył jedynie kilka rozmów z handlowcami, umiał skutecznie przekonać innych – a nawet siebie – do danego produktu. Co więcej, dostał materiały sprzedażowe, które nie ułatwiły mu tego zadania. Oferta wygląda słabo, przypominając zwykły cennik, nie opisuje wystarczająco danej propozycji, a niekiedy i ceny nie są w niej przedstawione zbyt klarownie. Przez to klient może wyrobić sobie mylne wyobrażenie odnośnie naszej oferty i uznać, że nie jest to rozwiązanie dla niego. Sprawa jest prosta – jeżeli kupujący nie rozumieją, co chcemy sprzedać i za ile, nie możemy oczekiwać, że zainteresują się daną propozycją. Jeżeli nie będą znali odpowiedzi na pytania: „dlaczego warto wybrać właśnie nas?”, „po co mają aż tyle za to zapłacić?” lub „co będą z tego mieli w praktyce?”, a w międzyczasie konkurencja zaproponuje im przekonujące i zwięzłe materiały, nic dziwnego, że wybiorą właśnie ją. Co więc należy zrobić?

Dobre wsparcie sprzedaży podstawą

Powyższy problem dotyczy właśnie Ciebie? Zadbaj o dobre wsparcie sprzedaży oraz odpowiednie materiały sprzedażowe, a zaczniesz osiągać prawdziwe sukcesy. Na początku warto starannie przemyśleć potrzeby potencjalnych klientów – między innymi co ich interesuje, co mogłoby przekonać ich do współpracy lub też, co byłoby dla nich w niej najważniejsze. Dla jednych osób będą to statystyki i numerki, dla innych przejrzysta i uporządkowana oferta. Jeżeli mamy wiele przykładów i argumentów, w odpowiednim momencie możemy wyciągnąć te, które ich zainteresują. Jakich uniwersalnych zasad warto się trzymać? Materiały prezentowane powinny być jasne i przejrzyste – o produktach jednak nie musi być napisane sporo, zwłaszcza o szczegółach z branży przemysłowej lub technologicznej. Dużo lepiej jest postawić na język, który zrozumie każdy z nas, a słowa dobierać tak, jakbyśmy opowiadali o danym produkcie naszemu znajomemu. Czy mimo wszystko potrzebujesz wsparcia w pozyskiwaniu klientów? Możesz skorzystać z profesjonalnej pomocy firm takich jak „Marketing Relacji”.

Sprzedaż mobilna – nowoczesna technologia dla twojego przedsiębiorstwa

0
Sprzedaż mobilna

Sprzedaż mobilna to przyszłość handlu. Wiedzą o tym nie tylko specjaliści obserwujący przemiany zachodzące w strukturze handlu w ciągu ostatnich lat, ale niemal wszyscy konsumenci regularnie nabywający różnego typu produkty. Obecnie, coraz więcej sklepów różnych branż przenosi swoją działalność do sieci. Dzięki temu mają możliwość kontynuowania swojej działalności w dobie epidemii. Sprzedaż w internecie różni się co prawda od sprzedaży w świecie „realnym”, niemniej – pozwala na wykorzystanie rozmaitych nowoczesnych narzędzi sprzedażowych, mogących zoptymalizować zysk naszego sklepu. Zapraszamy do lektury, w trakcie której podpowiemy – dlaczego handel w sieci jest tak ważny oraz gdzie szukać pomocy w sprzedaży mobilnej.

O korzystaniu z aplikacji w sprzedaży mobilnej

Sprzedaż mobilna to niezwykle ważny dział współczesnego marketingu. Jej rozwój jest następstwem między innymi globalnego rozwoju sieci cyfrowej, który na stałe zmienił oblicze handlu na całym świecie. Obecnie, bez większego problemu możemy zaopatrzyć się w produkty sprzedawany po drugiej stronie globu, lub znaleźć tam odbiorcę naszych produktów.

Odnaleźć możemy wiele różnorodnych form pomocy dedykowanych do osób rozpoczynających swoją przygodę ze sprzedażą mobilną. Oprócz specjalnych podręczników, programów szkoleniowych i warsztatów, możemy skorzystać z oferty specjalnych aplikacji do handlu mobilnego. Aplikacje takie to profesjonalne rodzaje oprogramowania, pozwalające na zoptymalizowanie procesu poszukiwania konsumentów oraz zachęcani ich do zakupu.

Z aplikacji do sprzedaży mobilnej możemy korzystać zarówno na komputerach typu PC, laptopach, tabletach, jak i na ekranach naszych smartfonów. Interfejs aplikacji jest na dyle prosty i intuicyjny w obsłudze, że z jego pracą powinny poradzić sobie nawet osoby niespecjalnie zaznajomione ze środowiskiem komputerowym lub internetowym.

4SALES – popularna aplikacja do sprzedaży mobilnej

Wśród aplikacji szczególnie chętnie wykorzystywanych w sprzedaży internetowej znajduje się 4SALES – dedykowana dla sprzedawców pracujących w różnych branżach. Aplikacja ta daje nam pełną kontrolę oraz możliwość swobodnego monitorowania wszystkich zmian magazynowych zachodzących w naszym przedsiębiorstwie. Ponadto, umożliwia kontakt z naszymi kontrahentami – zarówno dostawcami poszczególnych surowców, jak i odbiorcami gotowych wyrobów.

Aplikacja 4SALES jest zgodna z systemami android oraz nadaje się do wykorzystania na wszystkich urządzeniach obsługujących ten system. Ponadto, 4SALES pozwala na współpracę z innymi systemami sprzedaży.

Wśród najważniejszych funkcji 4SALES wymienić należy przede wszystkim możliwość stałej kontroli stanu naszego magazynu w zakresie wszystkich składowanych w nim produktów i towarów. Pozwala nam również na obsługę, edycję i podgląd dokumentów handlowych oraz magazynowych – takich jak dokumenty sprzedaży, wydania, przyjęcia i inne.

4SALES pozwala także na podejmowanie akcji zakupowych i sprzedażowych, takich jak tworzenie zamówień i ich wysyłanie. Ponadto, pozwala na ewidencjonowanie cen wszystkich produktów przechowywanych w magazynie.

Do funkcji specjalnych aplikacji należą między innymi: możliwość monitorowania pracy poszczególnych handlowców, monitorowania wystawianych przez nich dokumentów handlowych i magazynowych oraz możliwość tworzenia prezentacji multimedialnych poświęconych konkretnych produktom lub częściom asortymentu. Osobom zainteresowanym zakupem aplikacji 4LABELS polecamy zapoznać się z ofertą: https://www.4labels.pl/oprogramowanie/autorskie-aplikacje-dla-handlu.html.

Czym jest tekst SEO?

0
Czym jest tekst SEO

Tekst SEO to tekst, który wyróżnia się zoptymalizowaną treścią pod kątem wyszukiwarki Google. Optymalizacja to działanie on-page, które odbywa się na stronie internetowej. Przyjrzyjmy się jaką rolę w procesie tym odbywają teksty SEO.

Po co są tworzone teksty SEO?

Zdecydowanie jedną z najpopularniejszych metod pozycjonowania jest tworzenie witryn oczywiście z tekstami, które zawierają słowa kluczowe. Mogą one zostać swobodnie przerobione na odnośniki do strony, którą zamierzamy wypromować. Można także zlecić opublikowanie tego typu treści firmie zewnętrznej, która je umieści na swoich internetowych stronach czy też takich, do których ma dostęp. Na pewno rozwiązanie drugie to rozwiązaniem bardziej opłacalne. Nie trzeba tworzyć oraz utrzymywać swojej własnej grupy stron, ale wykorzystuje się zasoby innych osób. Wszystko się odbywa w sposób płatny, jednak przy oszczędności znacznej czasu.

Wyższa pozycja w wyszukiwarce dzięki tekstom SEO

Dzięki tekstom SEO znacznie zwiększa się liczba linków, które odnoszą się do strony firmowej. Wyszukiwarka dzięki temu umieszczę je na miejscu znacznie wyższym. Co w ten sposób zyskujemy? Na pewno udaje się zwiększyć ilość odwiedzin strony. Należy jednak uważać w jakich miejscach się zamieszczę linki, aby swojej stronie nie zaszkodzić. W przypadku zlecenia publikacji zewnętrznym podmiotom takim jak https://www.experts4blogs.pl/oferta/teksty-seo/ posiadają oni swoje własne oraz sprawdzone listy takowych miejsc.

styl tekstów SEO

Jak styl tekstów SEO?

Teksty SEO najczęściej są krótkie oraz pisane bardzo specyficznym stylem. Umożliwiają one zawarcie w nich możliwie jak największej ilości kluczowych słów. Z uwagi na jakość merytoryczną wyróżnia się dwa rodzaje tekstów SEO. Pierwszym rodzaje tekstów SEO są teksty w typie presell. W internetowym żargonie nazywane są one „preclami”. Teksty nie posiadają większej wartości. Drugi rodzaj tekstów SEO to teksty zapleczowe. Niosą one w sobie już pewną treść. Innymi słowy po prostu chodzi o jakość tekstów, która zdecydowanie w drugim przypadku jest znacznie wyższa.

Jak widać na załączonym obrazku tekst SEO nie jest tekstem zbyt skomplikowanym, jednak należy znać jego cechy charakterystyczne.

ZOBACZ TEŻ