Wybierz nowoczesny call center program dla swojej firmy i ciesz się wzrostem sprzedaży!

Tradycyjne oddziały call center tworzone są przez konsultantów, którzy głównie odpowiadają za utrzymanie dobrych relacji z klientami. W skład ich obowiązków wchodzi dobry kontakt z obecnymi klientami, pozyskiwanie potencjalnych konsumentów, a także budowanie oczekiwanego wizerunku firmy. Dodatkowo zajmują się oni promocjami, ogłoszeniami, wysyłaniem newsletterów i dbaniem o spełnienie wszystkich życzeń klienta.

Praca w call center wymaga dużego poświęcenia, wytrwałości oraz odwagi. Konsultanci nigdy nie mogą się poddawać i muszą walczyć o każdego klienta. Ich podstawowym zadaniem jest zadowolenie i pozyskiwanie, jak największej liczby osób chętnych do skorzystania z usług lub zakupu produktów oferowanych przez firmę, w której pracują.

Niestety praca, jako konsultant bywa bardzo męcząca i wiele osób nie potrafi się w niej odnaleźć. Konsultanci call center są bardzo narażeni na skargi klientów, muszą wysłuchiwać ich nie zawsze pozytywnych opinii na temat produktów, usług, a nawet obsługi klienta. Przez tego typu sytuacje często dochodzi do pewnych nieporozumień. Konsultantom zdarza się zapomnieć ważne informacje, dane kontaktowe lub po prostu nie zapisać istotnych komunikatów wynikających z rozmowy.  

W celu usprawnienia działania działów telesprzedaży powstał innowacyjny program call center. To świetne rozwiązanie, które sprawdzi się w każdej firmie, niezależnie od jej branży. Call center program wykorzystywany jest chętnie przez firmy medyczne, finansowe, windykacyjne, turystyczne, samochodowe, a także wszystkie inne zajmujące się sprzedażą bezpośrednią.

Program call center – rodzaje i zalety

Call center program pozwoli każdej firmy znacząco zwiększyć swoje zyski i poszerzyć grono zadowolonych klientów. Opiera się na systemie nazywanym Systell Contact Center i odpowiadającym za sprawne zarządzanie i utrzymanie relacji z klientem. Wdrożenie programu call center może odbyć się na dwa sposoby – stacjonarnie lub w chmurze. Wybór zależy jedynie od posiadanych narzędzi i wyposażenia firmowego, a także indywidualnych upodobań właściciela. Więcej informacji odnośnie działania systemu i jego zalet można dowiedzieć się na systell.

Call center program stacjonarny  wymaga posiadania rozbudowanego działu IT. Najczęściej na te rozwiązanie decydują się przedsiębiorcy lubiący kontrolowanie procesów administracyjnych. Preferujący lokalizację wszystkich procesów informatycznych we własnej firmie. Zwracający uwagę na bezpieczeństwo przechowywania danych, a także właściciele, którzy chcą zintegrować system Systell Contact Center z własnymi systemami wdrożonymi w firmie np. CRP, CRM.

Call center program w chmurze to dużo lepsze rozwiązanie, które praktycznie nie wymaga większego zaangażowania właściciela firmy. Dział call center za jego pomocą zaczyna działać w sposób wirtualny. Szybko i prosto się uruchamia i praktycznie nie wiąże się z żadnymi awariami. W razie ewentualnych zdarzeń losowych usługi serwisowe są zawarte w cenie programu. Każdy właściciel decydujący się na program w chmurze otrzymuje darmowe aktualizacje systemu. Ponadto dostaje gwarancję niezawodności i bezpieczeństwa działania systemu. Nad pracą Systell Contact Center przez cały czas czuwa zespół wykwalifikowanych osób. Program call center w chmurze wymaga jedynie stałego dostępu do Internetu oraz telefonii. To wystarczające narzędzia, które pozwalają na sprawną kontrolę przeprowadzonych lub zaplanowanych działań, a także zarządzanie czasem korzystania z usługi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here