Co zrobić, by wsparcie sprzedaży było skuteczne?

0
Wsparcie sprzedaży

Rozmowa idzie doskonale, klient wygląda na zainteresowanego i na jej zakończenie prosi o przesłanie oferty. Oferta zostaje wysłana, ale niestety na tym etapie rozmowa się urywa. Scenariusz ten nie jest Ci obcy? Po głowie mogą snuć się różne myśli – „nasze produkty nie przypadły mu do gustu” albo „konkurencja zaoferowała niższą cenę”. Często jednak sedno problemu leży zupełnie gdzie indziej.

W czym tkwi problem?

Trudno oczekiwać, aby klient, który odbył jedynie kilka rozmów z handlowcami, umiał skutecznie przekonać innych – a nawet siebie – do danego produktu. Co więcej, dostał materiały sprzedażowe, które nie ułatwiły mu tego zadania. Oferta wygląda słabo, przypominając zwykły cennik, nie opisuje wystarczająco danej propozycji, a niekiedy i ceny nie są w niej przedstawione zbyt klarownie. Przez to klient może wyrobić sobie mylne wyobrażenie odnośnie naszej oferty i uznać, że nie jest to rozwiązanie dla niego. Sprawa jest prosta – jeżeli kupujący nie rozumieją, co chcemy sprzedać i za ile, nie możemy oczekiwać, że zainteresują się daną propozycją. Jeżeli nie będą znali odpowiedzi na pytania: „dlaczego warto wybrać właśnie nas?”, „po co mają aż tyle za to zapłacić?” lub „co będą z tego mieli w praktyce?”, a w międzyczasie konkurencja zaproponuje im przekonujące i zwięzłe materiały, nic dziwnego, że wybiorą właśnie ją. Co więc należy zrobić?

Dobre wsparcie sprzedaży podstawą

Powyższy problem dotyczy właśnie Ciebie? Zadbaj o dobre wsparcie sprzedaży oraz odpowiednie materiały sprzedażowe, a zaczniesz osiągać prawdziwe sukcesy. Na początku warto starannie przemyśleć potrzeby potencjalnych klientów – między innymi co ich interesuje, co mogłoby przekonać ich do współpracy lub też, co byłoby dla nich w niej najważniejsze. Dla jednych osób będą to statystyki i numerki, dla innych przejrzysta i uporządkowana oferta. Jeżeli mamy wiele przykładów i argumentów, w odpowiednim momencie możemy wyciągnąć te, które ich zainteresują. Jakich uniwersalnych zasad warto się trzymać? Materiały prezentowane powinny być jasne i przejrzyste – o produktach jednak nie musi być napisane sporo, zwłaszcza o szczegółach z branży przemysłowej lub technologicznej. Dużo lepiej jest postawić na język, który zrozumie każdy z nas, a słowa dobierać tak, jakbyśmy opowiadali o danym produkcie naszemu znajomemu. Czy mimo wszystko potrzebujesz wsparcia w pozyskiwaniu klientów? Możesz skorzystać z profesjonalnej pomocy firm takich jak „Marketing Relacji”.

Sprzedaż mobilna – nowoczesna technologia dla twojego przedsiębiorstwa

0
Sprzedaż mobilna

Sprzedaż mobilna to przyszłość handlu. Wiedzą o tym nie tylko specjaliści obserwujący przemiany zachodzące w strukturze handlu w ciągu ostatnich lat, ale niemal wszyscy konsumenci regularnie nabywający różnego typu produkty. Obecnie, coraz więcej sklepów różnych branż przenosi swoją działalność do sieci. Dzięki temu mają możliwość kontynuowania swojej działalności w dobie epidemii. Sprzedaż w internecie różni się co prawda od sprzedaży w świecie „realnym”, niemniej – pozwala na wykorzystanie rozmaitych nowoczesnych narzędzi sprzedażowych, mogących zoptymalizować zysk naszego sklepu. Zapraszamy do lektury, w trakcie której podpowiemy – dlaczego handel w sieci jest tak ważny oraz gdzie szukać pomocy w sprzedaży mobilnej.

O korzystaniu z aplikacji w sprzedaży mobilnej

Sprzedaż mobilna to niezwykle ważny dział współczesnego marketingu. Jej rozwój jest następstwem między innymi globalnego rozwoju sieci cyfrowej, który na stałe zmienił oblicze handlu na całym świecie. Obecnie, bez większego problemu możemy zaopatrzyć się w produkty sprzedawany po drugiej stronie globu, lub znaleźć tam odbiorcę naszych produktów.

Odnaleźć możemy wiele różnorodnych form pomocy dedykowanych do osób rozpoczynających swoją przygodę ze sprzedażą mobilną. Oprócz specjalnych podręczników, programów szkoleniowych i warsztatów, możemy skorzystać z oferty specjalnych aplikacji do handlu mobilnego. Aplikacje takie to profesjonalne rodzaje oprogramowania, pozwalające na zoptymalizowanie procesu poszukiwania konsumentów oraz zachęcani ich do zakupu.

Z aplikacji do sprzedaży mobilnej możemy korzystać zarówno na komputerach typu PC, laptopach, tabletach, jak i na ekranach naszych smartfonów. Interfejs aplikacji jest na dyle prosty i intuicyjny w obsłudze, że z jego pracą powinny poradzić sobie nawet osoby niespecjalnie zaznajomione ze środowiskiem komputerowym lub internetowym.

4SALES – popularna aplikacja do sprzedaży mobilnej

Wśród aplikacji szczególnie chętnie wykorzystywanych w sprzedaży internetowej znajduje się 4SALES – dedykowana dla sprzedawców pracujących w różnych branżach. Aplikacja ta daje nam pełną kontrolę oraz możliwość swobodnego monitorowania wszystkich zmian magazynowych zachodzących w naszym przedsiębiorstwie. Ponadto, umożliwia kontakt z naszymi kontrahentami – zarówno dostawcami poszczególnych surowców, jak i odbiorcami gotowych wyrobów.

Aplikacja 4SALES jest zgodna z systemami android oraz nadaje się do wykorzystania na wszystkich urządzeniach obsługujących ten system. Ponadto, 4SALES pozwala na współpracę z innymi systemami sprzedaży.

Wśród najważniejszych funkcji 4SALES wymienić należy przede wszystkim możliwość stałej kontroli stanu naszego magazynu w zakresie wszystkich składowanych w nim produktów i towarów. Pozwala nam również na obsługę, edycję i podgląd dokumentów handlowych oraz magazynowych – takich jak dokumenty sprzedaży, wydania, przyjęcia i inne.

4SALES pozwala także na podejmowanie akcji zakupowych i sprzedażowych, takich jak tworzenie zamówień i ich wysyłanie. Ponadto, pozwala na ewidencjonowanie cen wszystkich produktów przechowywanych w magazynie.

Do funkcji specjalnych aplikacji należą między innymi: możliwość monitorowania pracy poszczególnych handlowców, monitorowania wystawianych przez nich dokumentów handlowych i magazynowych oraz możliwość tworzenia prezentacji multimedialnych poświęconych konkretnych produktom lub częściom asortymentu. Osobom zainteresowanym zakupem aplikacji 4LABELS polecamy zapoznać się z ofertą: https://www.4labels.pl/oprogramowanie/autorskie-aplikacje-dla-handlu.html.

Czym jest tekst SEO?

0
Czym jest tekst SEO

Tekst SEO to tekst, który wyróżnia się zoptymalizowaną treścią pod kątem wyszukiwarki Google. Optymalizacja to działanie on-page, które odbywa się na stronie internetowej. Przyjrzyjmy się jaką rolę w procesie tym odbywają teksty SEO.

Po co są tworzone teksty SEO?

Zdecydowanie jedną z najpopularniejszych metod pozycjonowania jest tworzenie witryn oczywiście z tekstami, które zawierają słowa kluczowe. Mogą one zostać swobodnie przerobione na odnośniki do strony, którą zamierzamy wypromować. Można także zlecić opublikowanie tego typu treści firmie zewnętrznej, która je umieści na swoich internetowych stronach czy też takich, do których ma dostęp. Na pewno rozwiązanie drugie to rozwiązaniem bardziej opłacalne. Nie trzeba tworzyć oraz utrzymywać swojej własnej grupy stron, ale wykorzystuje się zasoby innych osób. Wszystko się odbywa w sposób płatny, jednak przy oszczędności znacznej czasu.

Wyższa pozycja w wyszukiwarce dzięki tekstom SEO

Dzięki tekstom SEO znacznie zwiększa się liczba linków, które odnoszą się do strony firmowej. Wyszukiwarka dzięki temu umieszczę je na miejscu znacznie wyższym. Co w ten sposób zyskujemy? Na pewno udaje się zwiększyć ilość odwiedzin strony. Należy jednak uważać w jakich miejscach się zamieszczę linki, aby swojej stronie nie zaszkodzić. W przypadku zlecenia publikacji zewnętrznym podmiotom takim jak https://www.experts4blogs.pl/oferta/teksty-seo/ posiadają oni swoje własne oraz sprawdzone listy takowych miejsc.

styl tekstów SEO

Jak styl tekstów SEO?

Teksty SEO najczęściej są krótkie oraz pisane bardzo specyficznym stylem. Umożliwiają one zawarcie w nich możliwie jak największej ilości kluczowych słów. Z uwagi na jakość merytoryczną wyróżnia się dwa rodzaje tekstów SEO. Pierwszym rodzaje tekstów SEO są teksty w typie presell. W internetowym żargonie nazywane są one „preclami”. Teksty nie posiadają większej wartości. Drugi rodzaj tekstów SEO to teksty zapleczowe. Niosą one w sobie już pewną treść. Innymi słowy po prostu chodzi o jakość tekstów, która zdecydowanie w drugim przypadku jest znacznie wyższa.

Jak widać na załączonym obrazku tekst SEO nie jest tekstem zbyt skomplikowanym, jednak należy znać jego cechy charakterystyczne.

3 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze czajnika elektrycznego

0
czajnik elektryczny

Urządzenia elektryczne to w dzisiejszych czasach standard. Coraz częściej kuchenki gazowe wymieniane są na elektryczne lub indukcyjne. Najczęściej idzie za tym zmiana standardowego czajnika na czajnik elektryczny. Na sklepowych półkach jest wiele różnych modeli czajników elektrycznych. Na co zwrócić uwagę wybierając czajnik?

  • Grzałka w czajniku
  • Tworzywo, z którego zrobiony jest czajnik
  • Pojemność czajnika

Grzałka w czajniku

W obecnej chwili wyróżniamy dwa rodzaje grzałek: spiralne i płytowe. Do niedawna grzałki spiralne były bardzo powszechne. Mają dużą moc grzewczą, jednak ich sporym minusem jest to, że możemy spalić czajnik. Urządzenie zepsuje się, jeśli poziom wody będzie zbyt niski w stosunku do umiejscowienia grzałki. Czajniki elektryczne z grzałką spiralną są też cięższe do wyczyszczenia z kamienia. Sporą zaletą tych czajników jest niski hałas przy podgrzewaniu wody. Są dobrym wyborem, jeśli szukasz taniego czajnika.

Czajniki z grzałką ukrytą w dnie czajnika są w tej chwili zdecydowanie bardziej powszechne, niż starsze wersje z grzałką spiralną. Ich zaletą jest nowoczesny design, obrotowa podstawa i łatwość w czyszczeniu z kamienia. Nie zawsze stanowią jednak opcję taniego czajnika.

Tworzywo, z którego zrobiony jest czajnik

To jedna z ważniejszych rzeczy, na którą trzeba zwrócić uwagę przy wyborze idealnego czajnika elektrycznego. Dobrze jest patrzeć na tworzywo czajnika, nie tylko ze względów estetycznych, ale też jakościowych.

Najczęściej występującym rodzajem tworzywa, z którego zrobiony jest czajnik, to plastik. Tyczy się to głównie tanich czajników. Ich zaletą jest przede wszystkim cena. Warto zwrócić na nie uwagę przy wyborze pojemnych urządzeń. Dzięki zastosowaniu plastiku czajnik jest lżejszy.

Czajniki elektryczne ze stali nierdzewnej są bardzo wytrzymałe. Ich plusem, a jednocześnie minusem jest to, że stal szybko się nagrzewa i długo trzyma temperaturę. To dobrze, jeśli zapomnimy zalać herbatę od razu po zagotowaniu wody, jednak należy uważać, bo można się oparzyć. Czajniki elektryczne ze stali nierdzewnej są odporne na korozję i inne uszkodzenia mechaniczne.

Czajniki elektryczne szklane to popularny trend w ostatnich latach. Wyglądają bardzo efektownie. Są trwałe i dobrze wpisują się w trend eko.

Pojemność czajnika

Wybór czajnika elektrycznego zależy między innymi od pożądanej pojemności. Pojemność najlepiej dobrać do ilości wody gotowanej na jeden raz. Źle dobrana pojemność wiąże się z większym zużyciem prądu.

Jeśli mamy sporą rodzinę i wybierzemy zbyt mały czajnik, będziemy musieli częściej go używać, przez co pobór mocy będzie większy. To samo tyczy się czajnika ze zbyt dużą pojemnością dobraną w stosunku do wykorzystywanej zagotowanej wody. Jeśli czajnik posiada pojemność 1,5 litra, a zazwyczaj gotujemy tylko 0,5 litra, czajnik nie wykorzystuje w pełni swojego potencjału grzewczego.

Duży wybór tanich i solidnych czajników o efektownym designie znajdziesz na: https://www.morele.net/kategoria/czajniki-elektryczne-85/

Różnice między systemem ERP, a programem CRM

0
Właściciel przedsiębiorstwa szukający informacji na temat różnic między systemem ERP i CRM

Zarówno system ERP, jak i CRM łączą i dzielą liczne aspekty. Wdrożenie każdego z nich to z pewnością duże ułatwienie i możliwość optymalizacji wielu działań prowadzonych w firmie. Niezaprzeczalnie implementacja tego rodzaju systemów znacznie wpływa na rozwój przedsiębiorstwa.

Galaxy Note – komputer mieszczący się w kieszeni

0
Galaxy Note

Galaxy Note to zaawansowane smartfony do pracy. Note jako pierwszy połączył rysik z telefonem, a sam Galaxy Note20 ultra 5G to smartfon inny, niż te, które znaliśmy do tej pory. Galaxy Note20 nazywany jest komputerem mieszczącym się w kieszeni.

Telewizory QLED – doskonałe centra multimedialne

0
Telewizory QLED

Przez lata technologie przesyłu obrazu i jego odtwarzania bardzo ewoluowały. Dziś możemy przyjrzeć się bliżej technologii jutra – telewizorom Samsung QLED 2020.

Pozycjonowanie stron – jak się nauczyć?

0
Pozycjonowanie stron

Dziś trudno jest sobie wyobrazić, aby można było osiągnąć sukces w biznesie online bez wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Aby było to możliwe, strona internetowa musi być skutecznie pozycjonowana. Nie jest to proces łatwy. Dodać trzeba, że jest również długotrwały. Pozycjonowania można się jednak skutecznie nauczyć! Samodzielne zajmowanie się SEO jest jak najbardziej możliwe. Oto kilka wskazówek, jak się do tego zabrać.

Jaka jest różnica między żelazkiem a generatorem pary?

0
różnica między żelazkiem a generatorem pary

Prasowanie spędza sen z powiek dla wielu z nas. Nie stanowi ono często przyjemności, nic dziwnego zatem, że prasowanie odkładane jest na ostatni moment, tuż przed wyjściem. Jednak nawet wtedy ubrania nie wyprasują się same. Jak przyspieszyć i ułatwić prasowanie, aby nie było ono tak uciążliwe? Żelazko to skuteczne urządzenie, ale generator pary znacznie je przewyższa.

Generator pary daje więcej pary

Nic trudniejszego. Żelazko z generatorem pary wytwarza gigantyczne ilości pary i pod wysokim ciśnieniem wtłacza ją w ubrania. W ten sposób włókna tkanin naturalnie rozprostowują się, a ciepło stopy generatora utrwala ich wygładzenie. Powoduje także ulotnienie pary z wyprasowanych tkanin. Dzięki temu już jedno przejechanie stopą generatora po tkaninie daje spektakularne efekty. Cały proces prasowania trwa o wiele krócej, grube tkaniny są wyprostowane szybciej, delikatne koronki nie są przypalone, a Ty masz problem z głowy!

Generator pary nie przypala tkanin

Czy zdarzyło Ci się kiedyś zastosować za dużą temperaturę do prasowanej tkaniny z przez to ją przypalić? Żelazko z generatorem pary jako podstawy do prasowania tkanin używa wielkich ilości pary, a delikatna, niska temperatura jest tylko uzupełnieniem jej możliwości. Stąd działanie temperaturą na ubrania i dokładna regulacja temperatury staje się zbędna. Generator nie przypali tkaniny, nawet jeżeli zapomnisz się i zostawisz stopę generatora na tkaninie na dłuższy czas.

Generator prasuje w pionie

Prasowanie w pionie to rewolucja dla ubrań ze zdobieniami, falbankami i nieregularnymi kształtami. Dzięki dużej ilości pary pod wysokim ciśnieniem możesz odświeżać i rozprostowywać ubrania wiszące na wieszaku, nie musisz używać deski, przez którą koronki są bardziej przyklapnięte i wyprasowane na wprost, zamiast podniesione do góry. Podobnie ma się z firankami i zasłonami – możesz je wyprostować, już gdy wiszą na karniszu.

Interpretacja ZUS – wszystkie niezbędne informacje

0
interpelacja zus

Z pewnością zastanawiasz się w jaki sposób zastosować przepisy dotyczące składki ZUS przedsiębiorcy? Być może pomoże ci w tym interpretacja wydana przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych. ZUS wydaje przedsiębiorcy pisemną interpretację przepisów z wykazu ubezpieczeń dotyczące ich indywidualnych spraw. Dowiedz się, w jaki sposób złożyć taki wniosek.

Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/interpretacja-zus-wniosek-oplata-zasady/

Interpretacja ZUS – czego dotyczy wniosek?

Wniosek może dotyczyć między innymi, czynników takich jak:

• Obowiązek podlegania ubezpieczeniom społecznym zasady obliczania składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, a także fundusz pracy oraz fundusz gwarantowanych świadczeń pracowniczych, dodatkowo fundusz emerytur pomostowych

• Podstawę, od której odlicza się składki na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, fundusz pracy, fundusz gwarantowanych świadczeń pracowniczych, fundusz emerytur pomostowych 

Należy dodać, że urząd może odmówić nam interpretacji, będzie to uzależnione między innymi od:

• Obowiązku podlegania ubezpieczeniom zdrowotnym

• Obowiązku opłacania składek na fundusz pracy oraz fundusz gwarantowanych świadczeń pracowniczych

• Uznania pracy jako praca w szczególnych warunkach bądź o szczególnym charakterze

• Składanie, a także wypełnianie dokumentów ubezpieczeniowych 

• Ustalenie właściwego ustawodawstwa w zakresie zabezpieczenia społecznego

Interpretacja ZUS – wniosek

Wniosek rozpatrywany jest przed 2 oddziały ZUS znajdujące się w Gdańsku oraz w Lublinie.

Jeżeli wybierzemy lubelski oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, będziemy musieli prowadzić firmę na terenie działania oddziału znajdującego się w: 

Białymstoku, Bydgoszczy, Elblągu, Gdańsku, Gorzowie Wielkopolskim, Koszalinie, Łodzi, Olsztynie, Ostrowie Wielkopolskim, Pile, Płocku, Poznaniu, Siedlcach, Słupsku, Szczecinie, w Toruniu, w Warszawie, Zielonej Górze.

Jeżeli wybierzemy oddział znajdujący się w Gdańsku, będziemy musieli działać na terenach oddziału w:

Bielsku-białej, w Biłgoraju, Chorzowie, Chrzanowie, Częstochowie, Jaśle, Kielcach, Krakowie, Legnicę, Lublinie, w Łodzi, Nowym Sączu, Opolu, Radomiu, Rybniku, Rzeszowie, Sosnowcu, Tarnowie, Tomaszowie Mazowieckim, w Wałbrzychu, Wrocławiu, Zabrzu.

Nie musimy martwić się o to, że nasz wniosek zostanie złożony do złego oddziału. Dokumenty taki zostanie bowiem przesłany do właściwego oddziału. Wniosek możemy złożyć osobiście bądź przesłać go pocztą, lub zastosować najwygodniejszą opcję, którą jest wysłanie wniosku przez internet. Druk wniosku znajdziemy na stronie www.zus.pl. Wydanie pisemnej interpretacji wiąże się z poniesionymi kosztami. Opłata za wydanie takiego dokumentu wynosi 40 zł.

Zobacz też: http://www.netmagia.pl/kwarantanna-domowa-aplikacja/

ZOBACZ TEŻ