Niebanalna oprawa audiowizualna kluczem do sukcesu

0
ekrany bezszwowe

Obecne czasy nastawione są na przyciąganie uwagi za pomocą różnorodnych środków audiowizualnego przekazu. Spotkać można je na co dzień, poruszając się po ulicach miast, zaglądając do centrów handlowych, albo podróżując komunikacją miejską. Jednak pojedyncze „monitory” to tylko jeden z przykładów dostępnych na rynku środków masowego przekazu. Znacznie bardziej interesujące są rozwiązania wielkoformatowe.

Wielki format o dowolnym kształcie

Masowe imprezy wymagają specjalnych technik przekazu informacji. Ogrom miejsca, jakim jest na przykład hala sportowa, wymusza zastosowanie wielkoformatowych rozwiązań, które  pozwolą wszystkim zebranym cieszyć się doskonałym obrazem i dźwiękiem.

Rozwiązaniem, które jest odpowiedzią na takie zapotrzebowanie, stały się ekrany bezszwowe, nazywane również video wall. Ich konstrukcja składa się z wielu pojedynczych monitorów, które posiadają niezwykle cienkie ramki. Dzięki temu, zestawione obok siebie, pozwalają na stworzenie dużej powierzchni. Zastosowanie technologii FullHD zapewnia doskonałą jakość wyświetlanego obrazu, a to z kolei gwarantuje, iż każdy odbiorca będzie miał możliwość uczestniczenia w wydarzeniu tak, aby dostrzegł wszystkie szczegóły.

Jednocześnie, zastosowanie pojedynczych monitorów sprawia, że video wall może przybrać różnorodne kształty. Ułożenie ich w wieżę, piramidę, czy inny, dowolnie wybrany kształt, pozwoli stworzyć niebanalną przestrzeń i nada oprawie audiowizualnej niepowtarzalnego charakteru.

Zastosowania

Ekrany bezszwowe sprawdzają się doskonale w każdym miejscu, które gromadzi setki osób jednocześnie. Może więc być to koncert, mecz, ale również konferencja albo event promocyjny. Są idealne do wyświetlania w powiększeniu tego, co dzieje się na scenie, czy boisku, a jednocześnie do przekazywania dodatkowych treści – choćby takich, jak nazwy sponsorów i partnerów, które mogą pojawiać się w trakcie przerw.

„Jedną z największych zalet naszych ekranów jest możliwość odtworzenia na nich filmu w jakości kilkakrotnie przewyższającej jakość HD” podkreśla XY, specjalista grupy MEON. „Dzięki zaawansowanej technologii, nasze rozwiązanie z dziedziny digital signage stoi na najwyższym poziomie, a to z kolei gwarantuje zadowolenie przybyłych na wydarzenie osób. Nie ma nic bardziej satysfakcjonującego niż świadomość, że goście chwalą nie tylko sam event, ale również nasze rozwiązania techniczne, jako wyróżniające imprezę na tle innych.”

Banalne znaczy nudne

Grupa MEON specjalizuje się w nowatorskich, technologicznie zaawansowanych rozwiązaniach. Zapytaliśmy naszego rozmówcę, dlaczego są one tak ważne.

„Ludzie poszukują obecnie coraz to nowych wrażeń i doświadczeń. Stare rozwiązania, to znaczy takie, które miały szanse powodzenia jeszcze kilka lat temu, odchodzą na dalszy plan, a na ich miejsce pojawiają się nowe. Wynika to ze zmieniającego się w szybkim tempie świata i potrzeby otrzymywania coraz to nowych bodźców. W świecie reklamy jest to szczególnie zauważalne. Dlatego staramy się być na czasie, a nawet wyprzedzać o krok ludzkie potrzeby. Ekrany bezszwowe są jednym z rozwiązań, które idealnie wpisują się w ten kontekst” – odpowiedział XY.

„Rzeczy banalne są nudne, a zatem dzisiejsze społeczeństwo je omija. Event, na którym nie byłoby oprawy audiowizualnej na wysokim poziomie, byłby nieciekawy, a w efekcie nieudany. Dlatego bycie niebanalnym jest kluczem do sukcesu, zarówno pod względem merytorycznym, jak i technicznym. Nasze ekrany bezszwowe są w stanie zapewnić właśnie tę niebanalność, zwłaszcza, gdy zostaną ustawione w intrygujący kształt” – dodał XY.

Na koniec warto jeszcze dodać, iż grupa MEON swoje rozwiązania oferuje w bardzo przystępnych cenach, które są jednymi z najniższych na rynku.

Budowa sieci komputerowej w firmie. O czym należy pamiętać?

0
Budowa sieci komputerowej w firmie. O czym należy pamiętać

Niewątpliwie coraz więcej firm decyduje się na budowę sieci komputerowej, która jest rozwiązaniem wygodnym i zwiększającym bezpieczeństwo. Niemniej jednak są kwestie, o których należy pamiętać, zanim zdecydujemy się na rozwój informatyczny. Trzeba przede wszystkim zastanowić się z jakich elementów powinna się składać owa sieć i czego nie może w niej zabraknąć. Warto przy jej tworzeniu skorzystać z usług profesjonalistów zajmujących się obsługą informatyczną firm.

Moja własna strona WWW

0
Moja własna strona WWW

Tworzenie własnej strony internetowej i pozycjonowanie stron internetowych jest aspektem, który interesuje coraz więcej osób. Agencja SEO BLUMO oferuje najnowsze możliwości odnośnie tworzenia własnej strony i pozycjonowania stron WWW.

Suplementy, witaminy i preparaty ziołowe marki Swanson

0
Suplementy, witaminy i preparaty ziołowe marki Swanson

Marka Swanson znana jest wielu entuzjastom zdrowego trybu życia z produktów dobrej jakości dostępnych w wyjątkowo korzystnych cenach. W swoim asortymencie marka ta posiada szereg suplementów, witamin i preparatów ziołowych, które pomagają osiągnąć i utrzymać zdrowie całego organizmu. W artykule przyjrzymy się historii powstania firmy i jej założycielowi, a także przedstawimy pokrótce, jakie produkty są przez nią oferowane.

Kim był Leland Swanson? 

Firma Swanson powstała w 1969 roku i była wynikiem pasji i długoletnich poszukiwań zdrowia jej założyciela – Lalanda Swansona. Od tamtej pory dostarcza ona klientom w wielu krajach świata naturalne produkty, które pomagają im zachować zdrowie i dobre samopoczucie.

Leland Swanson urodził się w 1915 roku w USA i przez całe życie jego największą pasją była gra w golfa. Niestety, już na początku lat 50. zaczął odczuwać nieprzyjemne dolegliwości, których przyczyną był rozwijający się artretyzm. Swanson szukał pomocy wśród wielu lekarzy, poddając się różnym terapiom, którym jednak nie udało się go wyleczyć. Wtedy właśnie zaczął szukać wiadomości na temat choroby i sposobów jej leczenia na własną rękę. Wraz z powiększaniem swojej wiedzy na temat naturalnych sposobów dbania o zdrowie, dowiadywał się coraz więcej o możliwościach zdrowotnych, jakie kryły się w różnych suplementach. Gdy zaś poprawiało się jego samopoczucie, kwitła w nim chęć umożliwienia innym korzystania z dobrej jakości suplementów, które mogą poprawić jakość ich życia.

Historia powstania firmy Swanson

Wszystko zaczęło się od jednego hurtowego zamówienia, złożonego na 5 tysięcy sztuk kapsułek z witaminą E, które dotarło do niego z Ohio. Swanson rozpoczął sprzedaż tego suplementu, dostarczając go do drzwi odbiorcy. Tak zaczęła się jego przygoda z udostępnianiem ludziom cennych w jego odczuciu preparatów. Leland Swanson rozszerzał swój asortyment i tak w 1969 roku doszło do utworzenia firmy Swanson Health Products. 

Filozofia i główne założenia marki Swanson

Mottem nowopowstałej firmy stały się słowa: “zadowolenie i życzliwość naszych klientów jest naszym najważniejszym atutem”, które idealnie opisują filozofię przedsiębiorstwa. Głównym założeniem Lelanda Swansona była chęć dostarczania ludziom preparatów wysokiej jakości w możliwie jak najniższej cenie, co poskutkowało rosnącym zaufaniem i lojalnością powiększających się rzesz klientów. 

Asortyment marki Swanson

Marka Swanson oferuje szeroki asortyment produktów, w którego skład wchodzą między innymi:

  • aminokwasy,
  • antyoksydanty,
  • suplementy witaminowe,
  • składniki mineralne,
  • prebiotyki,
  • probiotyki,
  • preparaty ziołowe,
  • preparaty wspomagające odchudzanie,
  • preparaty dodające energii.

Preparaty te przyczyniają się do poprawy zdrowia i samopoczucia osób, które spożywają je regularnie, uzupełniając w ten sposób swoją dietę naturalnymi składnikami. Szczególnie w dzisiejszym, szybko biegnącym świecie, ciężko jest zadbać odpowiednio o wystarczające odżywienie swojego organizmu – również przez niską jakość pożywienia.

Swanson sklep gwarantuje swoim klientom najwyższą jakość składników, która poświadczona jest między innymi certyfikatem Good Manufacturing Practices (Dobrej Praktyki Wytwarzania) oraz uczestnictwem w niezależnych testach suplementacyjnych. W produktach marki Swanson nie występuje stearynian magnezu – niekorzystny dla człowieka wypełniacz.

Światłowód w Poznaniu – u jakich operatorów?

0
Światłowód w Poznaniu

Chcesz mieć superszybki Internet? Poznań to miejsce, w którym możesz go mieć! Stolica Wielkopolski kusi swoich mieszkańców wieloma rzeczami, wśród nich jest najnowocześniejsza infrastruktura światłowodowa dostępna dla użytkowników komercyjnych – a to znaczy, że możesz mieć w domu i w biurze światłowodowy Internet. Poznań stoi na wysokości zadania.

Marketing lojalnościowy – co powinieneś o nim wiedzieć?

0
Marketing lojalnościowy – co powinieneś o nim wiedzieć?

Każda firma, która poważnie myśli o osiągnięciu sukcesu na rynku powinna zadbać o odpowiednio prowadzone działania marketingowe. Te kojarzą się nam głównie z prowadzeniem profili społecznościowych czy tradycyjną reklamą telewizyjną. Warto pamiętać jednak o jeszcze jednej gałęzi marketingu – tak zwanym marketingu lojalnościowym.

Organizacja pracy w firmie. 3 metody zarządzania czasem stosowane przez największe korporacje

0
Organizacja pracy w firmie. 3 metody zarządzania czasem stosowane przez największe korporacje

Do niedawna nie istniało takie pojęcie jak zarządzanie czasem w firmie. Wszystko działo się samoistnie i nikt nie zastanawiał się, czy można w jakiś sposób zoptymalizować pracę, aby była bardziej efektywna. Aż z zachodu doszły do nas przeróżne techniki mówiące o tym jak planować zadania, aby zajmowały mniej czasu, ale przynosiły taki sam skutek. Poznaj 3 najpopularniejsze metody zarządzania czasem w przedsiębiorstwie.

Idealne narzędzie do promocji marki

0
Idealne narzędzie do promocji marki

Obecnie reklama może przybierać rozmaite formy. Jedną z nich są tanie gadżety reklamowe. Na rynku dostępna jest szeroka oferta tego typu akcesoriów. Warto jednak zastanowić się, które gadżety przyniosą oczekiwany efekt. Jakiego typu produkty faktycznie wpłyną na zwiększenie rozpoznawalności marki i jej utrwalenie w świadomości Klientów.

Rola gadżetów reklamowych

Zanim wybierzemy gadżety reklamowe, które będziemy rozsyłać stałym Klientom, rozdawać podczas targów czy dołączać do zamówień, należy najpierw zastanowić się nad ich rolą. Oczywiste jest, że nasze gadżety reklamowe mają nieustannie przypominać Klientom o firmie. Aby tak się stało, muszą jak najczęściej znajdować się w zasięgu ich wzroku. Dlatego najbardziej efektywne gadżety reklamowe to drobiazgi, których używamy na co dzień. Przydatne, praktyczne i niezabierające miejsca gadżety pomagają w realizacji codziennych czynności, a jednocześnie stanowią doskonałą formę baneru reklamowego. Przyjrzyjmy się kilku propozycjom tego typu produktów.

Tanie gadżety reklamowe

Pierwszym gadżetem reklamowym, który przychodzi nam do głowy, są długopisy. Tak naprawdę trudno o dużo bardziej praktyczny podarunek od długopisu. Tego typu akcesoria warto mieć ze sobą zawsze, ponieważ przydają się w najmniej oczekiwanych momentach. Praktyczne nie tylko w czasie codziennej pracy w biurze, ale także w trakcie wyjazdów służbowych. Używane bardzo często co jest dodatkowym atutem, biorąc pod uwagę fakt, że nadruk reklamowy na długopisie będzie co chwilę przewijał się przed oczami jego użytkownika.

Świetnym pomysłem na tanie gadżety reklamowe są kubki. Tak naprawdę każdy z nas pije kawę lub herbatę. Poranny łyk gorącej kawy bywa dla wielu osób prawdziwym rytuałem. Dlatego też sam kubek z nadrukiem reklamowym będzie się bardzo dobrze kojarzył. W tym przypadku warto też postawić na jakość wykonania. Tanie nie musi przecież oznaczać tandetne. Za niewiele wyższą cenę można zamówić solidne, estetyczne kubki, które z pewnością będą doskonałą formą promocji dla firmy.

Dosyć nieszablonowym przykładem tanich gadżetów reklamowych są piłeczki antystresowe. Niepotrzebna zabawka? Nic bardziej mylnego. Piłeczki antystresowe są nieodzownym elementem każdego biurka. Korzystamy z nich podświadomie. Jest to zatem doskonały nośnik reklamy. Podobnie jak smycze do kluczy. Drobiazgi, które mamy przy sobie przez cały czas. Praktyczne, ponieważ chronią nas przed przypadkowym zgubieniem kluczy.

Tanie gadżety reklamowe to jedna z wielu, ale przy tym bardzo skuteczna forma promocji dla firm działających w różnych branżach. Ten rodzaj promocji nie wymaga ogromnych nakładów finansowych, a jednak wzmacnia świadomość marki, prezentując logo lub nazwę firmy na produktach używanych praktycznie codziennie. Warto przyjrzeć się wszystkim propozycjom tego typu gadżetów. Na pewno wśród nich znajdziemy rozwiązania idealnie pasujące do naszej firmy.

Szkolenie IATF 16949:2016 – podstawowe informacje

0
Szkolenie IATF 16949:2016 - podstawowe informacje

Każda firma czy organizacja ma pewne milowe kamienie na drodze swojego rozwoju, które mają niebagatelny wpływ na jej ekspansję. Jednym z nich jest z pewnością wdrożenie pewnych rozwiązań i systemów znanych na całym świecie, które potwierdzają wysokie standardy zarządzania i produkcji. Dla szeroko pojętej branży motoryzacyjnej to system IATF 16949:2016, opracowany w roku 2016, łączący wcześniejsze standardy między innymi włoskie i francuskie.

Znaki cechowe kiedyś i dziś

0
Znaki cechowe kiedyś i dziś

Znak graficzny jest podstawowym elementem komunikacji werbalnej. W graficznych słowach i skrótach, logach, abstrakcyjnych symbolach i plastycznych metaforach zamknięta jest historia danego społeczeństwa, a nawet kraju. Przyjrzymy się nieco bliżej historii znaków graficznych i potrzebie ich tworzenia.

ZOBACZ TEŻ