Jakie zagrożenia niesie strona stworzona na przestarzałym CMS?

0
Jakie zagrożenia niesie strona stworzona na przestarzałym CMS?

Posiadając własną stronę internetową można zastanawiać się w jakim celu CMS jest aktualizowany i dlaczego sama aktualizacja jest ważna. Zmiany w systemie dotyczą nie tylko nowych funkcji, ale także bezpieczeństwa. Praca na przestarzałym systemie CMS stanowi pewne ryzyko. Co może wydarzyć się, gdy system nie jest aktualizowany?

Spadek bezpieczeństwa strony

Większość czynności bazujących na działalności internetowej wiąże się
z niebezpieczeństwem, które dotyka każdego tworu cyfrowego – nawet tych na pozór idealnych. W zabezpieczeniach stron internetowych mogą znaleźć się luki, które narażają witrynę na ataki hakerów, mogące doprowadzić do uszkodzenia strony. Najczęstszym celem ataków są strony, które generują leady i zbierają dane osobowe. Trzeba pamiętać, że przestarzały System Zarządzania Treścią nie zapewnia ochrony przed hakerami. Aktualizacje zawierają nowe zabezpieczenia, które mają minimalizować ryzyko i uniemożliwić osobom trzecim dostęp do strony, nieaktualny system pozostawia witrynę bardziej podatną na ataki.

Brak optymalizacji i nawarstwianie bugów

Wśród rodzajów CMS wyróżnia się wiele elementów z nim kompatybilnych, które podobnie jak sam system, mogą zostać unowocześnione. Mogą być to różnego rodzaju moduły wpierające stronę na przykład takie, które zbierają dane o klientach lub po prostu serwer. Nieaktualny system CMS nie zawsze współgra z nowszymi technologiami, co przesądzi o nieprawidłowym działaniu witryny, a dotychczasowe moduły nie będą z nią odpowiednio zgrane. Co więcej, stary CMS nie będzie obsługiwany na najnowszych serwerach, dlatego strona regulowana będzie na wolniejszym i mniej bezpiecznym serwerze, przez co strona będzie mniej odporna na szkodliwe działanie hakerów. Aktualizowanie Systemu Zarządzania treścią pozwala pozbyć się także błędów, które powstały na poziomie programowania. Uaktualnienie pozwala na wgranie naprawionych błędów i rozwiązanie problemów, które mogły
z nich wynikać.

Zatrzymanie rozwoju strony

Nowe funkcje i standardy na rynku produktów cyfrowych pojawiają się każdego dnia. Aktualizując CMS otrzymuje się do nich pełen dostęp. Co dzieje się, gdy zmiany nie są wprowadzone do systemu? Strona traci swoją funkcjonalność, a jej rozwój staje
w miejscu. Od momentu ostatnich zmian mogło powstać wiele opcji, które wspomogłyby dotarcie do nowych odbiorców lub usprawnić korzystanie ze strony tym, którzy właśnie na niej przebywają. Osoby, które korzystają na co dzień odwiedzając daną witrynę mogą stwierdzić, że nie jest już dla nich wystarczająca, dlatego też aktualizacja CMS pomaga w spełnianiu oczekiwań użytkowników.

Brak aktualizacji czy zaprzestanie ich robienia naraża na dodatkowe koszty, które zależne są od tego jak długi jest okres między ostatnim wprowadzeniem zmian. Warto uniknąć tego problemu i robić to na bieżąco, pamiętając jednak o tym, by przed ich dokonaniem zabezpieczyć najważniejsze dane i wykonać ich kopię zapasową, tak na wszelki wypadek.

W razie problemów ze stroną www sprawdź ofertę na obsługę stron internetowych.

Jak przygotować dobrą imprezę masową?

0
Jak przygotować dobrą imprezę masową?

Impreza masowa to wydarzenie, w którym biorą udział setki lub tysiące osób. Tego typu event wiąże się z ogromną odpowiedzialnością organizatora za bezpieczeństwo uczestników, wykonawców oraz dodatkowych pracowników (ochrona, firmy sprzątające i inne). Zanim dojdzie do imprezy należy skompletować wiele dokumentów, które pozwolą przeprowadzić wydarzenia.

Impreza masowa gromadzi wiele osób w jednym miejscu o określonym czasie. Może mieć przeróżny charakter:

  •       sportowy
  •       artystyczny
  •       rozrywkowy

W zależności od charakteru i miejsca imprezy, liczba uczestników musi być prawidłowo przewidziana w dokumentacji dotyczącej bezpieczeństwa. Imprezy o charakterze innymi niż sportowy, odbywające się w zamkniętym budynku mogą liczyć 500 osób, zaś imprezy typowo sportowe zaledwie 300 osób. Istnieją również imprezy sportowe o podwyższonym ryzyku, w których maksymalnie może brać udział 200 osób.  Jeżeli impreza ma odbywać się na otwartym obiekcie maksymalna ilość uczestników w tym wydarzeniu powinna wynosić 1000 osób. Planując imprezę masową musimy na samym początku przewidzieć ilość uczestników i według niej dopasować odpowiednie miejsce oraz sporządzić całą dokumentację.

Kolejne kroki związane z organizacją imprezy masowej

Uzyskanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej

Pierwszym krokiem jest uzyskanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej. W tym celu należy złożyć wniosek do odpowiedniego organu i oczekiwać na wydanie zezwolenia przez wójta, burmistrza lub prezydenta. W zależności od miejsca imprezy, władze mogą zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających możliwość organizacji imprezy na konkretnym terenie ( imprezy w Lasach Państwowych, na terenach wojskowych lub w parkach krajobrazowych, narodowych itp.).

Wynajęcie firmy organizującej imprezy masowe

Uzyskanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej daje nam możliwość wynajęcia firmy, która kompleksowo zajmuje się obsługą wydarzeń artystycznych, rozrywkowych i sportowych. Dobrym rozwiązaniem jest korzystanie z renomowanych i działających od wielu lat na rynku firm. Tylko tego typu firmy posiadają odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie, które umożliwiają im bezpieczne przygotowanie i zrealizowanie całego eventu. Doskonałym przykładem jest firma slservice.

Nagłośnienie i oświetlenie imprez

Nagłośnienie oraz oświetlenie imprez fachowo potrafią przygotować firmy zajmujące się organizowaniem eventów i koncertów masowych. Dysponują oni specjalistycznym sprzętem, który umożliwia przeprowadzenie atrakcyjnego i zjawiskowego wydarzenia. Oświetlenie wraz z umiejętnie dobranym nagłośnieniem jest nieodłącznym elementem udanego festiwalu. Musi składać się z dobrego jakościowo sprzętu i wyposażenia.

Najczęściej na imprezach masowych stosuje się oświetlenie za pomocą światła ruchomego, konwencjonalnego oraz LED’owego. W tym celu używane są przeróżnego rodzaju reflektory, stroboskopy, wytwornice dymu, dimmery i splittery, urządzenia ruchome typu wash i spot, a także oświetlenie architektoniczne.

Nagłośnienie imprez masowych składa się z nagłośnienia scenicznego i estradowego, które również chętnie wypożyczają firmy organizujące duże eventy. Umiejętnie dobierają cały system nagłośnieniowy do przestrzeni, rodzaju muzyki oraz specyfiki brzmienia. Najczęściej na imprezach masowych wykorzystywane są urządzenia nagłaśniające takie jak: zestawy  Line Array, KARA, ARCS, subwoofery, końcówki mocy, systemy monitorowe oraz konsolety (stoły mikserskie, cyfrowe i analogowe).

Odpowiednio dobrane nagłośnienie oraz oświetlenie imprez pozwala przeprowadzić widowiskową imprezę masową. Czysty dźwięk, mocne basy, kolorowe światła na pewno dodadzą uroku całemu wydarzeniu i sprawią, że na zawsze zostanie ono zapamiętane przez uczestników eventu.

Contact Service – renomowany serwis telefonów i urządzeń mobilnych

0
Contact Service - renomowany serwis telefonów i urządzeń mobilnych

Obecnie telefony komórkowe oraz różnego rodzaju urządzenia mobilne stały się nieodłącznym elementem naszego codziennego wyposażenia. Każdego dnia wielokrotnie korzystamy z telefonów komórkowych w celach skontaktowania się z najbliższymi, zrelaksowania lub wypełniania swoich obowiązków.

Współczesne smartfony pozwalają czuć się bezpiecznie, korzystać z przeróżnych aplikacji, które usprawniają wykonywanie wielu czynności, a także dają nam możliwość szybkiego kontaktu z naszymi rodzinami, przyjaciółmi oraz innymi osobami. Za ich pomocą świat wydaje się być łatwiejszy i stoi przed nami otworem.

Smartfony to jednak cuda techniki, które podobnie, jak innego rodzaju wynalazki mają prawo do zepsucia się lub pewnych dysfunkcji. W razie nagłych awarii telefonów komórkowych lub innego rodzaju sprzętu elektronicznego najlepszym wyjściem jest natychmiastowe udanie się do profesjonalnego serwisu naprawczego. Renomowane serwisy telefonów oferują pomoc w przeróżnego rodzaju awariach. Skrupulatnie podchodzą do każdego problemu i chętnie podejmują się napraw danej usterki. Świetnym serwisem zajmującym się naprawą telefonów oraz urządzeń mobilnych jest Contact Service w Gdańsku.

Serwis telefonów Gdańsk – oferta i usługi na najwyższym poziomie

Serwis telefonów Gdańsk oferuje szeroki zakres usług naprawczych telefonów komórkowych, tabletów, głośników przenośnych, a także wykrywaczy metali. Dba o każdego klienta indywidualnie i wzorowo. Na pierwszej wizycie sprawdza awarię sprzętu, informuje o możliwościach naprawy, a także przedstawia koszt wykonania usługi. Tego typu diagnoza jest zawsze darmowa i umożliwia klientowi podjęcie rozsądnej decyzji.

Wymiana baterii

Serwis telefonów Gdańsk zajmuje się wymianą baterii w urządzeniach mobilnych. Sprowadza lub korzysta z posiadanych baterii, które pochodzą od sprawdzonych producentów. Podejmuje się wymiany baterii w smartfonach, tabletach, głośnikach przenośnych, odtwarzaczach, a także wykrywaczach metali.

Wymiana wyświetlacza lub szybki

Serwis csgsm radzi sobie również z wymianą uszkodzonych i rozbitych szyb oraz wyświetlaczy. Wykonuje wymiany w smartfonach (Samsung, Apple, HTC, Xiaomi, Nokia, Motorola, Lenovo i inne), tabletach (Samsung, Apple, Lenovo i inne) oraz wykrywaczach metalu. Serwis telefonów w Gdańsku nie ma żadnych ograniczeń i chętnie podejmuje się wymiany wyświetlaczy lub szybek w starszych modelach telefonów komórkowych. Po zakończonej wymianie dla swoich klientów proponuje darmowy prezent, jakim jest szkło hartowane do smartfonów.

Naprawa gniazda ładowania

Pracownicy serwisu posiadają ogromne kwalifikacje i umiejętności, które pozwalają im sprawnie wymienić lub naprawić gniazda ładowania. Profesjonalnie dokonują wymiany gniazd ładowania w tabletach, głośnikach oraz telefonach przeróżnych marek – Samsung, Apple, HTC, Xiaomi, Blackberry, Motorola, Lenovo i innych.

Naprawa zalanych urządzeń

Serwis telefonów Gdańsk zna potrzeby klientów i umie pomóc nawet w przypadku zalanego sprzętu. Ważne, aby klienci natychmiast wyjęli baterię z zalanego urządzenia i nie włączali go po tej sytuacji, takie podejście pozwoli zabezpieczyć telefon przed całkowitym zniszczeniem.

Odzyskiwanie danych i hasła

Serwis telefonów w Gdańsku jest pomocny przy odzyskaniu utraconego/zapomnianego hasła lub danych. Pracownicy potrafią odzyskać dane z dysków twardych, kart pamięci, pendrive’ów, smartfonów i tabletów.

Naprawa wykrywaczy metali

W serwisie pracują specjaliści znający działanie przeróżnych sprzętów i urządzeń mobilnych, dlatego też chętnie wykonują naprawy wykrywaczy metali. Zgłosić się można do serwisu z zepsutym kablem, zalaniem, naprawą elektroniki, wymianą wyświetlacza lub baterii w wykrywaczu metali.

Namioty wystawowe – kiedy warto w nie zainwestować?

0
Namioty wystawowe – kiedy warto w nie zainwestować?

Prowadząc działalność handlową, na pewno niejednokrotnie sen z powiek spędzała Ci kwestia odpowiedniego rozreklamowania sprzedawanych towarów. Pewnie myślałeś przy tym głównie o internecie i mediach społecznościowych, może o lokalnej prasie? Teraz nie musisz się już nad tym w ogóle zastanawiać. Wystarczy bowiem, że zakupisz odpowiednią powierzchnię reklamową umieszczoną na namiocie wystawowym. Dzięki grafikom zamieszczonym na tego rodzaju namiocie każdy przechodzący obok potencjalny klient będzie mógł zapoznać się z Twoją ofertą, nawet nie pytając cię o radę. To naprawdę prosty sposób na zwiększenie swojej sprzedaży.

Poleasingowe laptopy i komputery – 6 pytań i odpowiedzi

0
Poleasingowe laptopy i komputery – 6 pytań i odpowiedzi

Jeśli zastanawiacie się Państwo nad zakupem prezentu dla dziecka, a dziecko to uwielbia świat wirtualny i w ogóle jest spragnione wiedzy, kupcie mu laptop. Ale nie taki zwykły, lecz poleasingowy. Dlaczego jest to dobre rozwiązanie?

Samsung QLED – co takiego ma, że warto go kupić?

0
Samsung QLED - co takiego ma, że warto go kupić?

Telewizory Samsung QLED to zupełnie inna technologia niż stosowana u większości producentów, którzy skupiają się na organicznych matrycach. Samsung działa odmiennie, stosując w modelach QLED technologie kwantowych kropek. Jak to wpływa na jakość tych telewizorów?

Domeny – nowy sposób na inwestowanie pieniędzy

0
Domeny - nowy sposób na inwestowanie pieniędzy

W ostatnim czasie obserwuje się wzrost zainteresowania rynkiem domen internetowych. Nazywa się je wirtualnymi nieruchomościami, a transakcje jakie występują w związku z ich zakupem opływają na ogromne kwoty. Choć na zachodzie stanowi to rozwiniętą formę zarobku, także i w Polsce sprzedaż domen stała się bardziej popularna.

Inwestycje w domeny uważa się za niezwykle dochodowe, stopa zwrotu wynosi nawet kilka tysięcy procent. Na początek potrzebny jest pewien kapitał, znaczna cierpliwość i szczęśliwy los, a w krótkim czasie można osiągnąć ogromne pieniądze. Jak więc zarabia się na tego typu rynku?

Zakup domeny na rynku pierwotnym czy wtórnym?

Najpowszechniejszą taktyką stosowaną w celu zarobku na domenie, jest zakup adresu i jego odsprzedaż po dużo wyższej kwocie. Najwięcej można zyskać za adresy, które dotyczą danej dziedziny, tzw. adresy „premium”, jak np. komputery.pl, zwierzeta.pl, kredyty.pl. Kupna domeny można dokonać na rynku pierwotnym lub na rynku wtórnym, choć biorąc pod uwagę fakt, że większość interesujących domen jest już zajęta, zakup na rynku pierwotnym jest opcją czysto teoretyczną, tzw. rejestracja „z palca” jest praktycznie nieosiągalna.

Podczas zakupu domeny należy zwrócić także szczególną uwagę na cenę jej przedłużenia. W rzeczywistości zwykle bywa, że koszty przedłużenia przewyższają cenę zakupu.

Zdecydowanie większy wybór występuje na rynku wtórnym, choć wtedy trzeba uzbroić się w cierpliwość. Domainerzy czekają czasem przez bardzo długi czas na swoją szansę, aby odkupić tą jedyną domenę. Posiadacz adresu urlopy.pl sprzedał domenę aż za kwotę 400 tys. zł, właściciel grydladzieci.pl uzyskał ze sprzedaży domeny 156 tys. zł, a domenę lekarze.pl kupiono za 135 tys. zł za którą właściciel zapłacił 52 tys. zł.

W Polsce najpowszechniejszą formą domen są te z końcówką .pl podczas gdy na Zachodzie najbardziej liczą się adresy .com. Domeną, na którą przeznaczono najwięcej pieniędzy na zakup jest Insurance.com. Kosztowała 36,6 mln dolarów. Innym, jednym z najdroższych adresów internetowych jest też VacationRental, którego kwota sprzedaży wyniosła 35 mln dolarów. Trzecią najdroższą na świecie domeną jest PrivateJet.com, nabywca zapłacił za nią 30,18 mln dol. Wedle danych portalu Bankier.pl, istnieje około 500 domen, których wartość to ponad 1 mln dolarów.

Rick Schawrtz, najpopularniejszy inwestor na świecie, posiadacz takich domen jak candy.com, men.com czy property.com, sprzedał każdą z nich po przeszło milion dolarów. W 2005 roku, wartość jego domen wyniosła 80 milionów dolarów. Do innych znanych inwestorów należy też Frank Schilling, słynący z zakupu domen za pieniądze uzyskane z kart kredytowych. Jest posiadaczem kilkuset tysięcy domen, a łącznie ich wartość szacuje się na kilkaset milionów dolarów.

Jak i gdzie kupić domenę?

Domenę można kupić na giełdzie domen, u rejestratora domen Cal.pl i na specjalnych forach. Trafiają na nią m.in. adresy, których właściciele nie przedłużyli. Czasem ułamki sekund zaważają o zakupie domeny, najbardziej pożądane, znikają w mgnieniu oka. W celu przechwycenia wartościowych adresów, stosuje się specjalne programy. Na aukcjach inwestorzy prześcigają się o domeny proponując jak najwyższe kwoty.

Na rynku międzynarodowym, największą platformą, na której można kupić lub sprzedać domenę jest sedo.com. Wśród polskich stron, dużą popularnością cieszy się forum di.pl.

Systemy parkingowe domen

Nowością w świecie domen stało się parkowanie domen. Choć brzmi to dość nietypowo, wiele osób zakłada strony takie jak gaezta.pl lub wwwonet.pl i osiąga dzięki nim zyski o wartości przeszło kilku tysięcy złotych miesięcznie, bez znacznych nakładów pracy. Polega to na tym, że właściciel adresu cieszącego się dużą liczbą odwiedzin, „parkuje” domenę na którymś z systemów parkingowych. Pod danym adresem znajdują się linki reklamowe, a każde kliknięcie generuje zysk. Czasem nawet dzięki jednemu kliknięciu można zdobyć kilkanaście euro centów lub kilkadziesiąt euro.

Do tego celu zazwyczaj używa się literówek adresów znanych portali o dużej liczbie odwiedzin. Adres strony Allegro.pl zmienia się np. na Allegor.pl, a odwiedzający który zrobi pomyłkę podczas wpisywania w wyszukiwarkę, trafi na stronę z linkami reklamowymi. Nie zawsze użytkownicy klikają w link z reklamą, jednak wystarczy zaledwie kilka wejść aby osiągnąć spory zysk. Najlepsze literówki są w stanie przynieść nawet kilka tysięcy euro miesięcznie.

W Polsce wśród systemów parkingowych wyróżnia się dwóch czołowych graczy: Sedo.pl oraz Namedrive.pl. Aby zarobić na domenach, nie potrzeba dużego wysiłku. Właściciele literówek muszą jedynie dodać i zoptymalizować domeny, dobierając szatę graficzną i słowa kluczowe dla reklam, a później czeka ich tylko regularny przelew  środków.

Jak zwiększyć efektywność pracy przedstawiciela handlowego?

0
Jak zwiększyć efektywność pracy przedstawiciela handlowego?

Praca przedstawiciela handlowego nie należy do łatwych zawodów. Mimo, że zazwyczaj nie potrzeba do niej specjalnego wykształcenia, to wymagana jest wyjątkowa umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami. Danego klienta trzeba w końcu przekonać, że usługa/produkt oferowany przez firmę jest doskonały i potrzebny właśnie jemu. Przed osobą pracującą w zawodzie handlowca często pojawiają się różne trudności. Trzeba być odpornym na stres, punktualnym oraz twardo dążyć do celu.

Poszukujesz świątecznych prezentów dla pracowników lub przełożonych? Sprawdź ofertę BEWU.pl

0
Poszukujesz świątecznych prezentów dla pracowników lub przełożonych? Sprawdź ofertę BEWU.pl

Zbliżają się święta Bożego Narodzenia. Jest to bardzo magiczny czas, za którym wiele osób tęskni przez cały rok. Wedle tradycji, Boże Narodzenie to okazja do wręczenia prezentu. Często jednak pojawia się problem – jaki prezent wybrać? Często jedyną wskazówką może okazać się planowany budżet, natomiast nawet przy minimalnych kwotach można się spotkać z wieloma produktami, których nadmiar może utrudnić sprawny wybór.

Wybierz nowoczesny call center program dla swojej firmy i ciesz się wzrostem sprzedaży!

0
Wybierz nowoczesny call center program dla swojej firmy i ciesz się wzrostem sprzedaży!

Tradycyjne oddziały call center tworzone są przez konsultantów, którzy głównie odpowiadają za utrzymanie dobrych relacji z klientami. W skład ich obowiązków wchodzi dobry kontakt z obecnymi klientami, pozyskiwanie potencjalnych konsumentów, a także budowanie oczekiwanego wizerunku firmy. Dodatkowo zajmują się oni promocjami, ogłoszeniami, wysyłaniem newsletterów i dbaniem o spełnienie wszystkich życzeń klienta.

Praca w call center wymaga dużego poświęcenia, wytrwałości oraz odwagi. Konsultanci nigdy nie mogą się poddawać i muszą walczyć o każdego klienta. Ich podstawowym zadaniem jest zadowolenie i pozyskiwanie, jak największej liczby osób chętnych do skorzystania z usług lub zakupu produktów oferowanych przez firmę, w której pracują.

Niestety praca, jako konsultant bywa bardzo męcząca i wiele osób nie potrafi się w niej odnaleźć. Konsultanci call center są bardzo narażeni na skargi klientów, muszą wysłuchiwać ich nie zawsze pozytywnych opinii na temat produktów, usług, a nawet obsługi klienta. Przez tego typu sytuacje często dochodzi do pewnych nieporozumień. Konsultantom zdarza się zapomnieć ważne informacje, dane kontaktowe lub po prostu nie zapisać istotnych komunikatów wynikających z rozmowy.  

W celu usprawnienia działania działów telesprzedaży powstał innowacyjny program call center. To świetne rozwiązanie, które sprawdzi się w każdej firmie, niezależnie od jej branży. Call center program wykorzystywany jest chętnie przez firmy medyczne, finansowe, windykacyjne, turystyczne, samochodowe, a także wszystkie inne zajmujące się sprzedażą bezpośrednią.

Program call center – rodzaje i zalety

Call center program pozwoli każdej firmy znacząco zwiększyć swoje zyski i poszerzyć grono zadowolonych klientów. Opiera się na systemie nazywanym Systell Contact Center i odpowiadającym za sprawne zarządzanie i utrzymanie relacji z klientem. Wdrożenie programu call center może odbyć się na dwa sposoby – stacjonarnie lub w chmurze. Wybór zależy jedynie od posiadanych narzędzi i wyposażenia firmowego, a także indywidualnych upodobań właściciela. Więcej informacji odnośnie działania systemu i jego zalet można dowiedzieć się na systell.

Call center program stacjonarny  wymaga posiadania rozbudowanego działu IT. Najczęściej na te rozwiązanie decydują się przedsiębiorcy lubiący kontrolowanie procesów administracyjnych. Preferujący lokalizację wszystkich procesów informatycznych we własnej firmie. Zwracający uwagę na bezpieczeństwo przechowywania danych, a także właściciele, którzy chcą zintegrować system Systell Contact Center z własnymi systemami wdrożonymi w firmie np. CRP, CRM.

Call center program w chmurze to dużo lepsze rozwiązanie, które praktycznie nie wymaga większego zaangażowania właściciela firmy. Dział call center za jego pomocą zaczyna działać w sposób wirtualny. Szybko i prosto się uruchamia i praktycznie nie wiąże się z żadnymi awariami. W razie ewentualnych zdarzeń losowych usługi serwisowe są zawarte w cenie programu. Każdy właściciel decydujący się na program w chmurze otrzymuje darmowe aktualizacje systemu. Ponadto dostaje gwarancję niezawodności i bezpieczeństwa działania systemu. Nad pracą Systell Contact Center przez cały czas czuwa zespół wykwalifikowanych osób. Program call center w chmurze wymaga jedynie stałego dostępu do Internetu oraz telefonii. To wystarczające narzędzia, które pozwalają na sprawną kontrolę przeprowadzonych lub zaplanowanych działań, a także zarządzanie czasem korzystania z usługi.

ZOBACZ TEŻ